سمنان

تأکید امام جمعه سمنان بر پیگیری وضع مساجد بین‌راهی/ مطیعی: شرایط را ساماندهی کنید

تأکید امام جمعه سمنان بر پیگیری وضع مساجد بین‌راهی/ مطیعی: شرایط را ساماندهی کنید

به گزارش یولن از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی ،‌ نماینده ولی فقیه در استان سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان در الن جلسات یادگار امام (ره) استانداری اظهار کرد: یکی از معضلات و مشکلات در بعضی از مسیرهای تردد بین راهی در کشور و استان، نبود مکان مناسب برای اقامه نماز است.

وی تصریح کرد: برای جلوگیری از این مشکل و حل معضل زحمات زیادی در سطح ستاد اقامه نماز کشور صورت گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: پیگیری امور ‌مرتبط با مساجد بین راهی استان و ساماندهی وضعیت در دستور کار قرار گیرد.

سیدمحمدرضا هاشمی ، استاندار سمنان هم در این نشست، با اشاره اهمیت رسیدگی به امور مساجد و نمازخانه ها در استان گفت : رسیدگی به امور مرتبط با مساجد و نمازخانه های بین راهی، تکلیف دینی و شرعی ماست.
وی اضافه کرد : هر جایی که عنوان ‌نمازخانه و مسجد وجود دارد، شورای اقامه‌ نماز متولی امر خواهد بود.
استاندار سمنان از تمام مدیران اجرایی استان خواست نسبت به گسترش فرهنگ اقامه نماز اهتمام ورزیده و در این راستا به مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ماموریت داد تا نسبت به بهبود و ساماندهی نمازخانه ها و مساجد بین راهی اقدامات جدی و موثر را در وستور کار خود قرار دهد.
استاندار سمنان با تاکید بر اینکه نمازخانه های‌ ما باید به بهترین و زیباترین شکل ممکن احداث شوند ، گفت : به جهت ارائه خدمات مطلوب به مسافران و زائران امام هشتم(ع) در نوروز ۱۴۰۱، مدیریت و ساماندهی نمازخانه ها و مساجد بین راهی استان در دستور کار ستاد خدمات سفر قرار گیرد.

انتهای پیام/۷۴۰۰۹/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا