سمنان

تأکید معاون استاندار سمنان بر توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌ها

تأکید معاون استاندار سمنان بر توسعه دولت الکترونیک در دستگاه‌ها

به گزارش یولن از سمنان، فاطمه منصوری، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان پیش از ظهر امروز در جلسه دولت الکترونیک که در سالن جلسات کوثر استانداری سمنان برگزار شد، اظهار کرد: ارائه خدمات الکترونیک برخی دستگاه‌ها به مردم بسیار ارزشمند است.

وی اضافه کرد: سایر دستگاه‌های استان سمنان نیز باید تلاش کنند تا هر چه سریع‌تر با تأمین زیرساخت‌های لازم، زمینه ارائه خدمات الکترونیک را برای مردم فراهم سازند.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان ادامه داد: با افزایش خدمات الکترونیک توسط دستگاه‌ها، تجهیزات و همچنین امنیت آن نیز باید افزایش یابد و تأمین شود که این امر نیازمند ارائه راهکار مناسب برای جلوگیری از هرگونه آسیب در این زمینه است.

منصوری افزود: با توجه به رویکرد ارزشمند دولت سیزدهم به‌منظور ارائه خدمات الکترونیک به مردم، تمامی دستگاه‌ها باید تلاش کنند تا مانند دستگاه‌های فعال در این زمینه، خدمات خود را به این شیوه ارائه داده و زیرساخت‌های دولت الکترونیک خود را ارتقا دهند.‌

وی خاطرنشان کرد: لازم است نیروهای متخصص هر واحد در همه دستگاه‌های استان سمنان آموزش دیده و به‌کارگیری شوند و با انجام دوره‌های آموزشی، برنامه ویژه‌ای برای آنها تمهید شود.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا