بین الملل

تأکید گروه‌های انقلابی بحرین بر محاکمه ائتلاف سعودی و آمریکا به خاطر جنایت در یمن

تأکید گروه‌های انقلابی بحرین بر محاکمه ائتلاف سعودی و آمریکا به خاطر جنایت در یمن

به گزارش گروه بین الملل یولن، گروههای انقلابی بحرین و مخالف رژیم آل خلیفه با انتشار بیانیه‌ای، کشتار مردم یمن توسط ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی را محکوم کردند.

پایگاه خبری جریان «تیار الوفاء الإسلامی» (جریان اسلامی الوفاء) ضمن نقل این بیانیه گزارش داد، حمله «وحشیانه اخیر و تنش‌زایی جنون‌آمیز علیه مردم یمن توسط ائتلاف شرور سعودی-اماراتی که جنایات وحشیانه علیه بشریت را با پوشش مستقیم آمریکایی-صهیونیستی انجام می‌دهد، لکه ننگی بر پیشانی جامعه بین الملل است».

گروههای انقلابی بحرین با بیان اینکه این جنایت با ابتدایی‌ترین ارزشها و اصول اخلاقی و انسانی منافات دارد، سکوت مشکوک و شرم‌آور جامعه بین‌الملل در قبال این کشتار را محکوم کرد.

این گروهها از همه آزادگان جهان خواستار تحرک جدی و مسئولانه برای توقف فوری تجاوز به یمن و همچنین اعمال فشار  برای محکومیت این عملیات مجرمانه شدند.

گروههای مذکور تأکید کردند که آزادگان جهان باید خواستار محاکمه رهبران ائتلاف سعودی-اماراتی و حامیان آنان به ویژه « آمریکا -شیطان بزرگ- و صهیونیستها به عنوان جنایتکاران جنگی و عاملان کشتار انسانی» شوند.

گروههای انقلابی بحرین ضمن ابراز همبستگی با ملت مظلوم یمن، تأکید کردند که از آنان حمایت کرده و تمامی گزینه‌های برادران یمنی برای مقابله با این تجاوز وحشیانه را تأیید می‌کنند.

در همین ارتباط، در واکنش به این حملات تنبیهی، رسانه‌های یمنی شامگاه پنجشنبه و بامداد جمعه از حمله شدید جنگنده‌های ائتلاف سعودی به بندر الحدیده (غرب) و زندانی در استان صعده (شمال غرب) خبر دادند.

طبق گزارش رسانه‌های یمنی، در پی حمله روز گذشته جنگنده‌های ائتلاف به زندانی در استان صعده، دست‌کم ۱۴۰ نفر کشته و مجروح شده‌اند.

وزیر بهداشت یمن، امروز، اعلام کرد در حمله روز جمعه ائتلاف سعودی به زندان صعده، تاکنون ۸۲ نفر کشته و ۲۶۶ نفر دیگر زخمی شده‌اند که حال برخی از آن‌ها وخیم است

انتهای پیام/.

 

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا