خراسان رضوی

تاکید استاندار خراسان رضوی بر تزریق همگانی دوز سوم واکسن کرونا/ دلیلی برای برگزار نشدن حضوری کلاس‌ها و غیر حضوری امتحانات وجود ندارد

تاکید استاندار خراسان رضوی بر تزریق همگانی دوز سوم واکسن کرونا/ دلیلی برای برگزار نشدن حضوری کلاس‌ها و غیر حضوری امتحانات وجود ندارد

به گزارش یولن به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا استان استاندار خراسان رضوی گفت: تزریق دوز سوم واکسن کرونا مورد تاکید است و همه باید آن را تزریق کنند. هر اندازه اقدام به تزریق دوز سوم داشته باشیم، به همین میزان درصد ابتلا به اومیکرون کاهش پیدا خواهد کرد.

وی افزود: امیدواریم وضعیت فعلی ادامه پیدا کند و شاهد تداوم سلامت جامعه باشیم.

نظری تاکید کرد: مقدمه عنایت الهی، تلاش مسوولین است و یکی از مهمترین اقداماتی که باید انجام شود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی در همه بخش‌ها است. به شرط رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ملزم به این هستیم که زندگی عادی خود را داشته باشیم. لذا مردم در همه جا اقدام به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کنند و مسوولین هم کاملا نسبت به این موضوع اهتمام جدی داشته باشند.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مرزهای هوایی و زمینی باید مورد توجه قرار داشته باشد. مسوولین مربوطه از این طریق باید اطمینان داشته باشند که فرد آلوده وارد کشور ما نمی‌شود.

نظری در ارتباط با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نیز گفت: آنچه که رئیس جمهور در جلسه ستاد ملی کرونا به آن اشاره کردند این بود که هیچ دلیلی برای برگزار نشدن حضوری کلاس‌ها و غیر حضوری امتحانات وجود ندارد. بنابر این، مدارس، دانشگاه‌ها و همه بخش‌های آموزشی؛ فعالیت عادی خود را باید با رعایت پروتکل‌های مربوطه داشته باشند.

 

انتهای پیام/ ۷۰۰۷۹


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا