خوزستان

تاکید استاندار خوزستان بر افزایش پوشش واکسیناسیون در شهرستان های پایین تر از میانگین استانی

تاکید استاندار خوزستان بر افزایش پوشش واکسیناسیون در شهرستان های پایین تر از میانگین استانی

به گزارش یولن از اهواز،استاندار خوزستان امروز در نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کروناگفت:بر اساس آخرین رنگ‌بندی‌ها، همه شهرهای خوزستان در وضعیت آبی قرار دارند؛این وضعیت یک مرحله از وضعیت سفید پایین‌تر است بنابراین همچنان در معرض بیماری قرار داریم.

وی افزود:با توجه به اینکه بروز اُمیکرون در حال گسترش است، باید مراقبت‌ها بیشتر شود.
خلیلیان تاکید کرد:تاخیری‌ها در تزریق دوز دوم باید پیگیری شوند تا ایمنی‌بخشی بیشتری در جامعه ایجاد شود و افرادی که نوبت تزریق دز سومشان رسیده در اسرع وقت نسبت به دریافت واکسن اقدام نمایند.

استاندار خوزستان اظهار داشت:فرمانداران به ویژه آن‌هایی که در برخی شاخص‌ها عقب هستنند، بیشتر از گذشته همت به خرج دهند و با سرعت بیشتری موارد را پیگیری کنند تا مشکلات استان خوزستان کاهش یابد و میانگین شاخص‌های شهرستان به نحوی افزایش یابد،این کار موجب افزایش رتبه استان نیز می‌شود.

خلیلیان عنوان کرد:تا هفته آینده گزارش تطبیقی از عملکرد فرمانداران تهیه شود تا ارزیابی مناسب‌تری از شهرستان‌ها داشته باشیم و میزان افزایش تلاش‌ها در هر شهرستان مشخص شود.

استاندار خوزستان بیان کرد:علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی،باید افزایش واکسیناسیون در دستور کار قرار بگیرد تا این وضعیت نسبتا مناسب حفظ شود و از شر ویروس منحوس نجات یابیم.
انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا