کهگیلویه و بویراحمد

تب کرونا در کهگیلویه و بویراحمد/ افزایش تعداد بیماران بستری در بخش مراقبت‌های ویژه

به گزارش یولن از یاسوج، پرویز یزدان‌پناه از افزایش شمار قربانیان کرونا به ۹۷۳ نفر خبر داد و گفت: متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته یک بیمار جان خود را از دست داد.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد افزود: هم‌اکنون ۲۳۷ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری هستند که ۱۲۹ مبتلای قطعی و ۲۳ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

وی ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۷۵ هزار و ۷۴۸ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی بیان کرد: از ۶۱۶ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست های PCR حدود ۳۵ درصد موارد مثبت بودند بیشترین موارد مثبت در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و دنا و از ۳۵۲ نمونه رپید تست ۱۵ درصد مثبت و بیشترین آمار در شهرستان های بویراحمد، کهگیلویه و چرام بودند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج یادآور شد: طی ۲۴ ساعت گذشته از مجموع نمونه های گرفته شده شهرستانی؛ چرام (۷۱)درصد مثبت، دنا (۵۵) درصد ، کهگیلویه(۴۰) درصد و بویراحمد(۳۷)درصد بیشتر تعداد موارد مثبت را داشته اند.

 دکتر یزدان پناه ابراز داشت: مردم شریف استان توجه داشته باشند که نکات پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود. استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست و حفظ فاصله فیزیکی در مکان های عمومی نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا