سمنان

تجلیل ازکارمندان نمونه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان

تجلیل ازکارمندان نمونه اداره کل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان

به گزارش خبرگزاری یولن استان سمنان جعفرمرادی حقیقی در آئین تجلیل از مدیران و کارمندان نمونه این اداره کل عنوان داشت: شهیدان رجایی و باهنر عمر با برکتشان در مسیر انقلاب اسلامی و راه تلاش و توسعه و آبادانی ایران اسلامی گذراندند.

جعفرمرادی حقیقی مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان سمنان در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطر شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی به ویژه رجائی و باهنر گفت: این دو شهید دولتمرد، همواره سمبل و الگوی خدمتگزاری برای ما محسوب می شوند.

جعفرمرادی حقیقی بیان کرد: خدمت صادقانه و بی منت دو ویژگی برجسته این شهیدان والامقام بود که می بایست سرلوحه ی جملگی ما در عرصه خدمت رسانی قرار گیرد .

مرادی حقیقی ادامه داد: پیام ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر، پیام مردم داری، ساده زیست، خدمت صادقانه و خدمات بی منت برای مردم است.

وی بیان کرد: خصلت‌های شهیدان رجایی و باهنر همراه مردم بودن، ساده زیستن و کار بی منت برای مردم بوده است. ایشان اضافه کرد: همه باید تلاش کنیم که کارآمدی مدیران افزایش یابد وشاهد رضایت‌مندی و امیدآفرینی در بین مردم جامعه و ارباب رجوع باشیم.

جعفرمرادی حقیقی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان تاکید کرد: آن چیزی که نیازی به بودجه دولتی و اعتبارات سالانه ندارد، خوش رویی و سخن گفتن است و اگر کارمندان این دو معیار را رعایت کنند بسیاری از نارضایتی‌ها و مشکلات مردم حل می‌شود.

وی از تلاش ارزشمند همکاران این اداره کل در اجرای برنامه و اهداف سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری قدردانی نموده و اظهار داشت: برنامه های سازمانی حفاظت ، احیاء، توسعه و بهره برداری کماکان ادامه دارد و می بایست این مهم به نحو مطلوبی در کلیه ادارات شهرستانی و معاونتها پیگیری و اجرایی شود.

وی یادآور شد: تقویت وجدان و انضباط کاری، تشویق و ترغیب کارمندان ،تکریم ارباب رجوع و همکاران، اعتلای فرهنگ کار و ایجاد باورهای مثبت در نظام اداری ، مهارت و تخصص، خلاقیت و نوآوری، ارائه ایده در سامانه مدیریت دانش ، تلاش در نیکو کاری های اجتماعی ،مشارکت در نظام پیشنهادها و نوآوری ، انجام خدمات برجسته ،انجام صرفه جویی و پایین آوردن هزینه های مختلف برای انجام کار مشابه، قانون مداری و همچنین لحاظ شدن امتیاز ارزشیابی سال ۱۴۰۱، به عنوان شاخص های انتخاب کارمندان نمونه به شمار می رود .

گفتنی است: با اعطای لوح تقدیر و هدایایی ازکارمندان نمونه این اداره کل به اسامی؛رضا لطفی- عباس رادمرد – علی اصغر شعبانی- مجتبی طاهر- مهرزاد شادمان راد- بهاره گلینی -امید مقصودیان-تقی رحیم زاده-الهام امینی فولادی-رقیه حسینی زاده -طاهره کاشیان-مسعود جدیدی-حسام الدین خالصی-داود یحیایی-علی محمد امیرجان-فردین حسنی شریعت پناهی -حمید رضا عبدوس ( حسین ) – حمید رضا رجبی و همچنین از علی اکبر عباسی راد به عنوان رئیس نمونه اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دامغان تقدیر به عمل آمد.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا