آذربایجان شرقی

تجمع اعتراضی اهالی «کرکج» تبریز

به گزارش یولن از تبریز، اهالی کرکج در انتقاد به کم‌کاری شهرداری تبریز در احداث پل روگذر دوربرگردان، برای ساعاتی تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند که منجر به ایجاد ترافیک سنگین سه‌راهی اهر و میدان بسیج ( ورودی شهر تبریز از طرف دروازه تهران ) شد.

بهروز مهدوی، فرماندار شهرستان تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری تبریز، پلیس راهور استان، نیروی انتظامی شهرستان و شهرداری منطقه ۵ تبریز در جمع معترضان حضور یافتند و صحبت با معترضان انسداد صورت گرفته در حدفاصل سه‌راهی اهر و میدان بسیج تبریز برطرف شد.

وی افزود: مسوولان به معترضان قول دادند اوایل هفته آتی با حضور مسوولان مربوطه و شهردار منطقه ۵ در مسجد جامع کرکج نسبت به رفع مشکل دسترسی اهالی تصمیم‌گیری شود.

 

ترافیک ایجاد شده به‌دنبال اعتراض مردم کرکج

پل روگذر دوربرگردان کرکج امسال  اجرایی می شود 

شهردار منطقه ۵ تبریز  نیز در این زمینه به خبرنگار فارس در تبریز  تصریح کرد: طرح تبادل ارتباط سواره جاده تهران و کرکج به صورت پل روگذر دوربرگردان اجرا می‌شود. 

میرعلی‌اصغر نساج  یادآور  شد: این پروژه در تیرماه امسال در شورای ترافیک استان به تصویب رسیده و سازمان عمران شهرداری تبریز متولی اجرای پروژه تعیین شده است.

وی همچنین بیان داشت: تهیه نقشه‌های اجرایی پل از طریق سازمان عمران به مهندسین مشاور نمودار واگذار شده و نقشه‌های اولیه نیز تهیه و طبق اظهارات مدیرعامل سازمان عمران شهرداری آذرماه امسال اقدام به برگزاری آگهی مناقصه جهت انتخاب پیمانکار می‌شود.
  
شهردار منطقه ۵ تبریز در ادامه گفت: به محض تعیین پیمانکار عملیات اجرایی پل روگذر دوربرگردان کرکج شروع می‌شود. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۱/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا