تهران

تجمع ١٣ آبان در تهران و شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد

به گزارش خبرگزاری یولن از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی ظهر امروز در جلسه اجرایی ستاد ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم در سال جاری اظهار  کرد: شرایط حساس سیاسی داخلی و خارجی ایجاب می کند امسال مراسم ١٣ آبان باشکوه برگزار شود.

وی با تجلیل از مواضع قاطع ریاست جمهور در برابر قدرت های استکباری گفت: با توجه به استمرار دشمنی های آمریکا و تحرکات نیابتی غلام حلقه بگوش او، رژیم صهیونیستی در منطقه ضروریست توسط ملت ایران پاسخ قاطع به مستکبران داده شود و ١٣ آبان بهترین فرصت برای ابراز این روحیه استکبار ستیزی است.

رییس ستاد برگزاری ۱۳ آبان استان تهران با اشاره به مناسبت های این روز تاکید کرد: روز ملی مبارزه با استکبار جهانی تعلق به آحاد مردم دارد و علاوه بر حضور دانش آموزان، دانشجویان و طلاب حوزه های علمیه، اقشار مختلف مردم در این مراسم حضور یافته و خشم و نفرت خویش را نسبت به استکبار جهانی اظهار خواهند کرد.

محمودی بیان کرد: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با کرونا تجمع ١٣ آبان در تهران و شهرستانهای استان برگزار خواهد شد و این مراسم با همکاری تمام دستگاه های اجرایی و با رعایت دستورات بهداشتی و حضور آگاهانه مردم انقلابی بر پا شده و به یاری خداوند فریاد ضد استکباری ملت ایران در این روز بزرگ به دنیا مخابره خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا