تهران

تجمع ۱۳ آبان‌ در قرچک برگزار شد/ امام جمعه قرچک: سپاه رجز آمریکا را به عجز تبدیل کرد

به گزارش خبرگزاری یولن از قرچک،  حجت الاسلام حجت اله اسماعیلی امام جمعه قرچک، در یوم الله ۱۳ آبان در جمع دانش‌آموزان و مردم اظهار کرد: تناسب عالی یوم الله ۱۳ آبان با روز پنجشنبه ستودنی است، خدای رحمان توسط یکی از انبیا الهی خود استکبار ستیزی را در پیش گرفت.

وی گفت: امروز روز ارزشمندی است لذا حوادثی مهمی در این روز به وقوع پیوسته است، اعتراض امام(ره) به قانون ذلت بار کاپیتولاسیون در سال ۴۳ و کشتار دانش‌آموزان مظلوم و بی دفاع توسط رژیم ستم شاهی در سال ۵۷ و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال۵۸ از مهم‌ترین اتفاقات این روز ها است.

امام جمعه قرچک افزود: امام اهمیت تسخیر لانه جاسوسی آمریکا را به گونه ای بیان کردند که اگر در این راه نیمی از جمعیت هم کشته میشدند اما این پیروزی سزاوارتر بود.

اسماعیلی بیان کرد: پس از چهل سال از انقلاب اسلامی، دشمنان از هیچ گونه توطئه و ترفندی علیه نظام و باورها و ارزش‌های ما فرو نگذاردند، اما این توطئه های با بصیرت و اتقلابی خنثی و نقشه های شوم آنان نقشه برآب شد.

وی حضور و پاسخ های کوبنده سربازان نظام و سپاهیان را نمایش حقیقی قدرت و توانی عظیم خواند و ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران رجز آمریکا را به عجز تبدیل کرد و شیطنت عوامل استکبار در دریای عمان و دزدی علنی و آشکار نفتکش ایرانی توسط آمریکا که سپاه قهرمان ما، آنان را شکست دادند.

امام جمعه قرچک گفت: بر این نعمت و عزت سجده شکر به جای می‌آوریم و دستان زحمتکش پاسداران را می‌بوسیم چرا که همواره مایه عزت بوده اند.

اسماعیلی افزود: از آغازین روز انقلاب، استکبار با سپاه پاسداران مخالف و دشمنی دیرینه دارد اما میدانیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران هم اسلام و هم انقلاب اسلامی را به دنیا صادر می‌کند و زمینه ساز ظهور و اندیشه ناب محمدی خواهد شد.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا