کرمان

تجهیز بیمارستان ارتش در کرمان/ بخش‌های زنان و اطفال در حال احداث است

تجهیز بیمارستان ارتش در کرمان/ بخش‌های زنان و اطفال در حال احداث است

به گزارش یولن از کرمان، حسین کامیاب رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان در دیدار با احمدی‌نژاد رئیس جدید علوم پزشکی کرمان با حضور پرسنل و کادر بیمارستان اظهار داشت: بیمارستان امام حسین(ع) ارتش، بر اساس ماموریت ذاتی خود، همواره آماده مواجهه با بحران‌هاست.

وی عنوان کرد: در پیک پنجم کرونا، بیمارستان امام حسین(ع) تمام تجهیزات و پرسنل خود را در اختیار خدمت رسانی به بیماران کرونایی قرار داد و از ابتدای کرونا این بیمارستان، ۴۴۸ هزار نفر از بیماران کرونایی را بستری و به‌صورت پذیرش سرپایی پشتیبانی و با یاری خداوند و پشتیبانی قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوبشرق بهبودی ۸۸ درصدی بیماران را در کارنامه خود رقم زدیم. 

رئیس بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان گفت: در دوره‌ای یک ساله  بخش‌های جدیدی را راه‌اندازی کردیم، که می‌توان به بخش اعصاب و روان که تنها بخش اعصاب و روان نیروهای مسلح در جنوبشرق است و بخش دندانپزشکی و اتاق عمل برای جراحی مغز و اعصاب اشاره کرد و همچنین بخش‌های زنان و زایمان، اطفال و اتاق عمل‌های جدید هم در حال احداث است.

وی با تاکید بر اینکه شعار ارتش مردمی بودن است، اظهار کرد: بیمارستان امام حسین (ع) ارتش کرمان همواره در خط مقدم خدمت به مردم بوده است و در حال حاضر قرارگاه منطقه‌ای ارتش جنوب‌شرق و مجموعه بیمارستان امام حسین(ع)، آمادگی لازم را دارد تا در جهت خدمت‌رسانی بیشتر به مردم، همکاری همه جانبه‌ای را با مجموعه علوم پزشکی کرمان داشته باشد. 

 احمدی‌نژاد رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز در ادامه این نشست با بیان اینکه وحدت و همدلی کم‌نظیری در بین نیروهای مسلح استان کرمان برای خدمت به مردم حاکم است، ابراز داشت: با وفاق و همدلی که در بین نیروهای مسلح در استان کرمان وجود دارد تمام توان خود را به‌کار خواهیم گرفت تا بتوانیم اقدامات خوبی را در جهت ارائه خدمت به مردم و بهبود وضعیت محرومین استان انجام دهیم.

 وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های پیش روی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل تیم ضربت متشکل از نیروهای بهداشتی و درمانی دانشگاه و استفاده از ظرفیت ارتش و سپاه است که در هر کجای استان اتفاقی رخ دهد، سریعا آمادگی لازم در جهت دفع بحران را داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا