کرمانشاه

تحصیل ٢ هزار دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه رازی/جذب دانشجوی خارجی در انتظار رتبه‌بندی «تایمز» است 

تحصیل ٢ هزار دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه رازی/جذب دانشجوی خارجی در انتظار رتبه‌بندی «تایمز» است 

محمدنبی احمدی در گفتگو با خبرنگار یولن کرمانشاه، اظهار کرد: یازده هزار دانشجو در دانشگاه رازی تحصیل می‌کنند و ٢ هزار دانشجوی جدیدالورود امسال در این دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی افزود: کلاس‌ها از دوشنبه (سوم مهرماه) برای دانشجویان سنوات قبل و برای دانشجویان جدیدالورود از نیمه دوم مهرماه آغاز می‌شود.

رئیس دانشگاه رازی تصریح کرد: حدود هفت هزار نفر دانشجوی کارشناسی، ٢ هزار و ۴۶٠ نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و ٩١٠ نفر دانشجوی دکتری تخصصی و ٢٠٠ نفر دانشجوی دکتری عمومی در دانشگاه رازی تحصیل می‌کنند.

وی گفت: حدود ٧٠ گروه آموزشی با ۴٣٩ نفر عضو هیئت علمی در این دانشگاه وجود دارد و تمام تمهیدات لازم برای آغاز سال تحصیلی جدید اندیشیده شده است.

این مسئول خاطرنشان کرد: خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه رازی دارای قدمتی بیش از ٣٠ سال هستند که تعدادی از خوابگاه‌های فرسوده این دانشگاه را تابستان سال قبل ارتقا دادیم و تعمیراتی در خوابگاه‌های شهید مفتح و شهید بهشتی انجام شد.

وی اذعان کرد: تعمیرات جزئی در خوابگاه برادران شهید مطهری و خوابگاه حضرت زینب (س) پردیس کشاورزی انجام شده و آماده ورود دانشجویان شد.

این مسئول در ادامه خاطرنشان کرد: حدود هشت میلیارد تومان هزینه تعمیرات موتورخانه های خوابگاه‌های دانشگاه در سال گذشته و امسال شد.

وی در خصوص ورود دانشجویان خارجی به این دانشگاه بیان کرد: چهارم مهر ماه نظام رتبه‌بندی تایمز رتبه دانشگاه را مشخص می‌کند و برای جذب دانشجویان خارجی در انتظار رتبه‌بندی جدید تایمز هستیم.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا