سمنان

تحصیل ۳۰۰۰ طلبه در استان سمنان

تحصیل ۳۰۰۰ طلبه در استان سمنان

به گزارش یولن از سمنان، حجت‌الاسلام یزدان جمشیدی، مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان صبح امروز در دیدار با رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان، از جهاد دانشگاهی به‌عنوان محصول انقلاب اسلامی نام برد و گفت: فعالیت مجموعه‌های انقلابی در کنار یکدیگر و با هم‌افزایی بیشتر، اتفاقات خوبی را به دنبال خواهد داشت.

وی از تحصیل حدود سه هزار طلبه در استان سمنان خبر داد و گفت: این تعداد طلبه در ۲۴ حوزه علمیه استان سمنان مشغول به تحصیل هستند.

مدیر مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان سمنان افزود: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به دستور مقام معظم رهبری و برای پشتیبانی از حوزه‌های علمیه تأسیس شد و امیدواریم در کنار مجموعه‌های جهادی و انقلابی مانند جهاد دانشگاهی بتوانیم خلأهای موجود را برطرف کنیم.

جمشیدی ادامه داد: در بحث توانمندسازی طلاب و روحانیان و خانواده‌های آنها، در حوزه آموزشی، فرهنگی، علمی و پژوهشی از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی استان بهره خواهیم گرفت.

فعالیت مرکز درمان ناباروری در استان سمنان

علی منصفی‌راد، رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان هم در این نشست گفت: حمایت مقام معظم رهبری از مجموعه جهاد دانشگاهی و اعتماد ایشان، بزرگ‌ترین سرمایه برای جهاد دانشگاهی محسوب می‌شود.

وی افزود: توفیقات و دستاوردهای خوبی در سایه این حمایت‌ها و اعتماد به دست آمده است، این حمایت‌ها و اعتماد ایشان، تکلیف و رسالت ما را سنگین‌تر خواهد کرد.

رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان ادامه داد: در همین راستا و با تکیه بر روحیه انقلابی و جهادی، ارتباط با دانشگاه‌ها، صنعت و همچنین حوزه‌های علمیه در جهاد دانشگاهی به‌عنوان سیاست‌ها و اهداف مهم دنبال می‌شود و در این ارتباط، فعالیت‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی انجام می‌شود.

منصفی‌راد اضافه کرد: خبرگزاری بین‌المللی قرآنی، سازمان فعالیت‌های قرآنی، سازمان دانشجویان ایران، مرکز افکارسنجی، خبرگزاری ایسنا و… ازجمله ظرفیت‌های جهاد دانشگاهی است که می‌تواند با همکاری مرکز خدمات حوزه‌های علمیه به ارائه خدمت بپردازد.

وی تصریح کرد: در حوزه‌های علمی، پژوهشی و آموزشی نیز ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خوبی در مجموعه جهاد دانشگاهی وجود دارد که می‌تواند زمینه همکاری بین دو مجموعه باشد؛ ازجمله آنها می‌توان به مرکز جامع مشاوره، سامانه آموزش آنلاین جهاد دانشگاهی، مرکز درمان ناباروری و مرکز درمان دیابت در استان سمنان، آموزش، توسعه و اتصال به بازار تولیدات مشاغل خانگی خانواده طلاب و… اشاره کرد.

در این نشست، مقرر شد: با تشکیل کارگروه مشترک در زمینه مشاغل خانگی، گسترش فعالیت‌های قرآنی و ارائه آموزش‌های تخصصی برای طلاب و خانواده‌های آنان، همکاری مشترک انجام شود.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا