البرز

تخریب ساختمان وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس

تخریب ساختمان وزارت نیرو در بستر رودخانه چالوس

به گزارش یولن به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، رئیس دستگاه قضا در نشست شورای عالی قوه قضاییه ۲۷ دی ماه رئیس دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قوه قضاییه به موضوع چالش‌برانگیز تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی و تغییر کاربری اراضی زراعی و کشاورزی پرداخت و در این راستا دستورات مهمی را در راستای مقابله همه‌جانبه، بدون اغماض و هرگونه خط قرمز با متجاوزان و متعدیان به اراضی ملی و منابع طبیعی و سوداگرانی که مبادرت به تغییر کاربری اراضی زراعی می‌کنند و همچنین قلع‌وقمع و تخریب بدون ملاحظه بنا‌ها و مستحدثاتی که از سوی افراد عادی و برخی دستگاه‌های حکومتی و دولتی در حریم رودخانه‌ها احداث می‌شوند، صادر کرد.

رئیس دستگاه قضا در همان جلسه به بناهای متعلق به دستگاه های دولتی و حکومتی در بستر رود چالوس اشاره کرد و دستور داد بنای قدیمی متعلق به قوه قضاییه بعنوان اولین ساخت و ساز باید قلع‌وقمع شود و پس ‌از آن بنای مربوط به وزارت نیرو باید تخریب شود.

شنبه هفته گذشته ، تنها ۵ روز پس از دستور رئیس دستگاه قضا بنای مربوط به قوه قضاییه در حاشیه رود چالوس تخریب شد. 

امروز صبح نیز پس از انجام هماهنگی های لازم و فرایندهای قانونی، پس از گذشت ۱۲ روز از دستور رئیس قوه قضاییه، بنای دوم که متعلق به وزارت نیرو است تخریب شد.

طبق اعلام دادگستری البرز در چارچوب قانون و با رعایت حریم رودخانه چالوس بناهای تخریب شده به تفرجگاه عموم مردم تبدیل می شود.

چندین دستگاه‌ دولتی و حکومتی و همینطور افراد عادی در بستر رودخانه چالوس اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز کرده اند که پس از تخریب بناهای متعلق به دستگاه قضا و وزارت نیرو، تخریب آن ها نیز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا