خراسان رضوی

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده

تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای فاز سوم پروژه‌‎های زودبازده

به گزارش یولن از خراسان، فاطمه سلیمی در گفتگویی با بیان اینکه شورای ششم، شورای مردم‌محور بوده و سیاست‌های ابلاغی خود به شهرداری را هم براساس همین نگاه تدوین نموده، اظهارکرد: یکی از جلوه‌های تحقق این رویکرد، تعریف پروژه‌های زودبازده بوده که طی دو سال گذشته اجرایی شده است.

وی گفت: خوشبختانه پیشرفت پروژه‌های زودبازده یک به ۱۰۰ درصد رسیده و میانگین پیشرفت پروژه‌های زودبازده ۲ هم حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد برآورد شده که گام موثری در جهت ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات شهرداری در محلات حاشیه شهر و هدف بازآفرینی است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با بیان اینکه اجرای پروژه‌های زودبازده یک و دو رضایتمندی عمومی خوبی را در سطح جامعه ایجاد کرده، افزود: براساس همین اهمیت، وارد فاز سوم پروژه‌های زودبازده در سال ۱۴۰۳ می‌شویم.

سلیمی تصریح کرد: امسال برای هر محله هدف، ۱۵ میلیارد تومان و در سرجمع ۱۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌ایم که همچون گذشته، با نظر و خواست ساکنان و شوراهای اجتماعی محلات هزینه خواهد شد.

وی گفت: یکی از ویژگی‌های پروژه‌های زودبازده ۳، پیش‌بینی امکان تعریف و اجرای پروژه‌های کلان‌تر با تجمیع اعتبار مصوب اشاره داشت.

۴۶

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا