آذربایجان غربی

تذکر امام‌جمعه شاهین‌دژ در مورد برخی انتصابات

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا امام‌جمعه شهرستان شاهین‌دژ در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه، در خصوص تلاش برخی از افراد برای گرفتن مسئولیت با ایجاد ارتباطات ناسالم اظهار داشت: در شهرستان ما عده‌ای می‌خواهند به وسیله ارتباطات و سفارشات برخی مسئولیت‌ها را به دست بیاورند، وظیفه امام‌جمعه این است که جلوی این نوع انتصابات رابگیرد.

وی ادامه داد: عده ای سیاست زده هستند و فکر می‌کنند من هم اینگونه هستم، من به این‌گونه افراد که بوسیله ارتباطات میخواهند مسئولیت به دست بگیرند و مهره چینی می‌کنند هشدار می‌دهم در حد توان درمقابل اینگونه انتصابات سفارشی، مهره چینی و باندبازی‌ها ایستادگی میکنم.

فصیح نیا گفت: بنده همان مبانی مبارزه با باندبازی‌ها ومنفعت‌طلبی را که از ۴ سال گذشته داشتم اکنون هم دارم و مسائل شهرستان را از استان و تهران پیگیر هستم و باتمام توان جلوی اینگونه مسائل و تخلفات و باندبازی‌ها را می‌گیرم.

وی در پایان خطاب به مسئولین این شهرستان گفت: بهتر است برای انتخاب روسای ادارات شهرستان، مدیران را ارزیابی کنند، اگر عملکرد مثبتی داشته و مفید هستند، ابقا شوند و اگر کارایی مناسب نداشته  تخلفاتی دارند، یک مسئول متعهد ومتخصص را جایگزین آنها کنیم.

انتهای پیام


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا