بین الملل

ترامپ: بایدن در حال بازی خوردن از پوتین است

ترامپ: بایدن در حال بازی خوردن از پوتین است

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا روز جمعه بار دیگر «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور و «کامالا هریس» معاون او را بابت بحران اوکراین به باد انتقاد گرفت.

به نوشته روزنامه «سان»، ترامپ در مصاحبه با شبکه «فاکس نیوز» گفت، همچنان که اوضاع در اوکراین وخیم‌تر می‌شود، بایدن در حال بازی خوردن از «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه است.

ترامپ با اشاره به خنده‌های هریس هنگام پاسخ دادن به سوالی درباره پناهجویان اوکراینی که موجی از انتقادات را به راه انداخته، او را «بی‌کفایت» خطاب کرد.

ترامپ: بایدن در حال بازی خوردن از پوتین است

 

او درباره آنچه مجری برنامه دشمنان آمریکا توصیف کرد گفت: «من با این افراد خوب کنار می‌آمدم. من آن‌ها را درک می‌کردم و آن‌ها هم مرا درک می‌کردند. هیچکس به اندازه من نسبت به روسیه سخت نگرفت. پوتین این را به شما خواهد گفت».

رئیس جمهور سابق آمریکا درباره پوتین مدعی شد: «این همان پوتینی که من می‌شناختم نیست. اگر من با او سروکار داشتم، [رفتارش] تغییر نمی‌کرد».

ترامپ همچنین با اشاره به تورم بی‌سابقه در چند دهه اخیر آمریکا گفت، حل این بحران نیازمند حل مشکل انرژی است.

او درباره انتخابات ۲۰۲۲ کنگره آمریکا گفت، جمهوری‌خواهان پیروزی بزرگی در مجلس نمایندگان خواهند داشت و در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ نیز مردم آمریکا «بسیار خوشحال خواهند شد».

بایدن روز گذشته مدعی شد مردم آمریکا باید پوتین را بابت تورمی که در این کشور به‌وجود آمده مقصر بدانند.

با این حال پوتین گفت، بایدن مردم آمریکا را فریب می‌دهد زیرا تا پیش از تحریم روسیه، این کشور فقط سه درصد از انرژی آمریکا را تأمین می‌کرد.

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا