سمنان

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در ۴۳ مناسبت؛ در دستور کار بنیاد حفظ آثار

ترویج ارزش‌های دفاع مقدس در ۴۳ مناسبت؛ در دستور کار بنیاد حفظ آثار

به گزارش یولن از سمنان، محمدحسن سلامی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان امشب در دیدار با مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق سمنان اظهار کرد: ایثارگران و نیروهای انقلابی برق استان سمنان برای خدمت به مردم یک سرمایه هستند.

وی بیان کرد: خاطرات خوب و نقش همکاران برق در دفاع مقدس برجسته و مهم بود و رزمندگان برق در گردان‌های رزمی و مهندسی و هر مقری که رزمندگان حضور پیدا می‌کردند، به‌عنوان یک دستگاه پیشتاز، نسبت به برق‌رسانی مقرها اقدام می‌کردند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان عنوان کرد: برق، پس از سال‌های دفاع مقدس، در اذهان مردم و مسؤولان، یک مجموعه موفق در پاسداشت ارزش‌های اسلامی است.

سلامی با اشاره به اینکه رزمندگان و ایثارگران و نیروهای انقلابی برق، برای خدمت صادقانه به مردم، یک سرمایه هستند، گفت: این سرمایه‌ها را باید انسجام داد و تجلیل و تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس بسیار مهم و الهام‌بخش برای کارکنان جوان است.

 وی با بیان اینکه تکریم مجاهدان، روحیه مجاهدت را ارتقا می‌دهد، افزود: نشر و ترویج ارزش‌های اسلامی دفاع مقدس در قالب ۴۳ مناسبت در دستور کار قرار گرفته است و فعالیت‌های انقلابی دستگاه‌ها باید حول این محورها باشد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان سمنان نیز در این دیدار با عنوان اینکه همه ما مدیون شهدا و ایثارگران هستیم، بیان کرد: در حوزه تعمیق و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، اقدامات شایسته‌ای در این شرکت به اجرا درآمده و آمادگی هر نوع همکاری برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و ارزشی وجود دارد.

سیدمحمد حسینی‌نژاد گفت: تجلیل از خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان، برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی، چاپ دو کتاب خاطرات ایثارگران و آزاده سرافراز همایون سعیدی، نام‌گذاری ساختمان‌های اداری شرکت به نام شهدای والامقام و تکریم کلیه مناسبت‌های ملی و مذهبی به نحو شایسته‌ای در دستور کار تشکل‌های فرهنگی این شرکت قرار دارد.

وی تصریح کرد: جمع‌آوری خاطره‌های مربوط به خانواده معظم شهدای منتسب به کارکنان شرکت توزیع برق استان سمنان را پیگیری خواهیم کرد.

در این برنامه در زمینه ساماندهی برق یادمان‌های شهدای گمنام در استان سمنان، تأمین برق پایدار پارک موزه دفاع مقدس، برگزاری دوره آموزشی معارف دفاع مقدس ویژه تمام کارکنان و بارگذاری اطلاعات مربوط به فرهنگ ایثار و شهادت در سامانه دفاع مقدس بحث و تبادل‌نظر صورت گرفت.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا