همدان

تزریق دز سوم واکسن کرونا به افراد بالای ۶۰ سال همدان

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت کرونا اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته تعداد بیماران بستری مثبت کرونایی ۴۰ نفر و سرپایی مثبت نیز ۲۱۴ نفر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه ۵۵۰ نفر به علت ابتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری هستند گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸۰۰ نفر به بیمارستان‌های استان رجوع کرده‌اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با اشاره به اینکه وضعیت رنگ‌بندی شهرستان‌های  اسدآباد، ملایر و کبودراهنگ زرد و بقیه شهرهای استان نارنجی هستند افزود: تزریق واکسیناسیون کرونا در استان از مرز ۲ میلیون دز عبور کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون یک‌میلیون و ۲۰۰هزار نفر دُز اول و ۷۸۰ هزار نفر در استان دُز دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند گفت: در استان همدان ۲ هزار و ۵۰۰ نفر دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. 

حیدری‌مقدم با اشاره به اینکه ۷۳۰ هزار دز واکسن کرونا در سردخانه‌های استان موجود و مشکلی در تامین واکسن وجود ندارد گفت: بیش از ۷۰ درصد کل جمعیت استان دز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه افراد بالای ۶۰ سال استان در حال دریافت و تزریق دز سوم واکسن کرونا هستند در پایان سخنانش اظهار کرد: بیش از ۶ هزار مدرسه از ۸ هزار مدرسه‌ای که در سراسر استان وجود دارند به تعبیه‌‌های تخلیه هوا تجهیز شده‌اند. 

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا