اخبار ورزشی

تزلزل مدعیان لیگ بسکتبال در ابتدای راه/ هاشمی و حاتمی هوشیارتر می‌شوند؟

به گزارش خبرنگار ورزشی یولن، تیم‌های بسکتبال شهرداری گرگان و مهرام به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته بازی های قبلی خود را در حالی به پایان رساندند که متزلزل نشان دادند. گرگانی‌ها به مس کرمان باختند و مهرام هم با آژان کشی اکسون جوان را از پیش رو برداشت.

شاگردان مهران حاتمی در دیدار با مس کرمان یک بازی پایاپای را پشت سر گذاشتند، اما در اواخر مسابقه نتیجه را به حریف خود واگذار کردند، تا نخستین شکست این فصل را خیلی زود تجربه کنند. این در حالی است که آنها فصل قبل در هیچ از بازی‌های دور مقدماتی شکست نخورده بودند.

گرگانی‌ها با این باخت نشان دادند که در این فصل کار سختی را برای دفاع از عنوان قهرمانی در پیش دارند. البته از این منظر هم می توان به این نتیجه نگاه کرد که شاید این شکست آنها را برای ادامه این راه سخت هوشیارتر کند.

شهرداری هرچند دو بازیکن کلیدی فصل قبل خود یعنی نوید رضایی فر و سینا واحدی را از دست داد، اما تقریبا اسکلت اصلی خود را حفظ کرده و با جمشیدی و پری پتی و احتمالا جذب یک خارجی دیگر امیدوار به تکرار قهرمانی است.

 

 

مهرام، نایب قهرمان فصل قبل و دیگر مدعی عنوان قهرمانی این فصل کار بسیار سختی را مقابل تیم اکسون تجربه کرد. شاگردان مصطفی هاشمی در این مسابقه حتی تا ۱۵ امتیاز هم از حریف شان عقب افتادند و در ثانیه‌های پایانی بود که با استفاده از تجربه بازیکنان خود نظیر مهدی کامرانی با آژان کشی پیروز شدند.

مهرام در این فصل مثلث آرن داودی، سعید داورپناه و محمد حسن زاده را در اختیار دارد. این سه بازیکن به واسطه چند فصل بازی در نفت هماهنگی خیلی خوبی با هم دارند و خیال هاشمی می‌تواند از این بابت راحت باشد، اما دیگر تیم‌ها هم بیکار ننشسته‌اند و با جذب بازیکنان خارجی تیم خود را تقویت کرده اند.

مهرام هنوز بازیکن خارجی به خدمت نگرفته و باید دید مصطفی هاشمی چه زمانی دست به کار خواهد شد. هاشمی در این فصل در زیر حلقه بازیکن مطرحی را در اختیار ندارد و به نظر می‌رسد جذب یک سنتر خارجی در دستور کار او باشد.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا