بین الملل

تشدید محدودیت‌ها علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری

تشدید محدودیت‌ها علیه فلسطینیان در قدس و کرانه باختری

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، در حالی که مسئولان رژیم صهیونیستی در اقدامی تحریک‌آمیز به گشت‌زنی در بخش قدیمی قدس و خدشه‌دار کردن احساسات فلسطینیان ادامه می‌دهند، این رژیم نامه‌هایی به ترکیه، اردن، مصر، قطر، امارات و دولت آمریکا ارسال کرد.

رژیم صهیونیستی در این نامه‌ها از کشورهای مذکور خواسته است تا برای کاهش تنش‌ها در قدس و کرانه باختری در ماه مبارک رمضان تلاش کنند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز دوشنبه(دیروز) گزارش دادند که این رژیم مدعی شده است در صورتیکه فلسطینیان آرامش در ماه رمضان را حفظ کنند به آن‌ها تسهیلاتی از جمله اعطای مجوز کار در فلسطین اشغالی ارائه خواهد کرد و علاوه بر آن از کشورهای مذکور خواسته است تا بر جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی و تشکیلات خودگردان اعمال فشار کنند.

کابینه رژیم صهیونیستی همچنین مدعی شده است که در صورت حفظ آرامش، سن نمازگزارانی که اجازه دارند وارد مسجدالأقصی شوند، کاهش خواهد یافت.

طبق گزارش وبگاه «عرب ۴۸»، «عبدالله دوم» شاه اردن در تماس تلفنی با «نفتالی بنت» نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار آن شد تا محدودیت سنی برای ورود نمازگزاران به مسجدالأقصی را ملغی کنند. تل‌آویو اجرای عملیات‌های ضد صهیونیستی اخیر در شهرهای فلسطین اشغالی و درگیری مسلحانه در منطقه جنین واقع در شمال کرانه باختری را بهانه‌ای برای اجرای محدودیت‌های سنی قرار داده است.

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا