تصاویری از تجلیل پزشکیان از صنعتگران برتر کشور/ این وزیر دولت چهاردهم هم بود
به گزارش خبرگزاری یولن، در سومین روز از هفته دولت با حضور مسعود پزشکیان رئیسجمهوری از برترینهای حوزه صنعتومعدن تجلیل به عمل آمد. در این مراسم محمد اتابک وزیر صمت هم حضور داشت.