البرز

تصمیم گیری برای جبران گرانی‌ها ناشی از آزادسازی آرد سریع‌تر انجام شود

تصمیم گیری برای جبران گرانی‌ها ناشی از آزادسازی آرد سریع‌تر انجام شود

به گزارش یولن از کرج، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج، ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرج که در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار شد، با اشاره به سالروز تخریب قبور مطهر ائمه در بقیع، اظهار کرد: در این روز عمال سعودی به حرم نبوی نیز جسارت کردند و با کشتار صدها نفر در عراق به دنبال تخریب حرم‌های مقدس در کربلا و نجف بودند که نشان‌دهنده تفکرات خطرناک تکفیری‌ها دارد.

وی با بیان اینکه وهابیت توسط استکبار جهانی شکل گرفته است، تصریح کرد: آنها نه تنها با شیعیان بلکه با و سنی‌ها هم مخالف هستند.

امام جمعه کرج با بیان اینکه هیچ گاه نباید به دشمن اعتماد کرد و آن را ضعیف بدانیم، خاطرنشان کرد: با همت و تلاش سردار سلیمانی لشکر فاطمیون برای مقاومت با تفکرات تکفیری تشکیل شد تا در مقابل زیاده‌خواهی‌های دشمنان مقاومت کند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت آرد و آزادسازی آن موجب ناراحتی و نگرانی مردم شده است، گفت: در این مسائل باید با کارها با دقت صورت گیرد و همه جهات و واقعیات آن مد نظر قرار گیرد.

حسینی‌همدانی با اشاره به اینکه نباید کسانی که مسؤولیت قبول کردند بهانه‌ای برای ناکار آمدی بیاورند، گفت: باید با تمام توان وارد میدان شد و کار کرد.

وی با بیان اینکه عزیزان باید به مردم سخن بگویند و وضعیت را شرح دهند و خواسته‌های خود را برای جراحی اقتصادی با مردم در میان بگذارند، ادامه داد: مردم ایران نشان دادند که در این مواقع بسیار هوشمندانه عمل می‌کنند و بستر سو استفاده برای خناسان داخلی و دشمنان را خنثی می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با بیان اینکه نباید از تبلیغات و شیطنت‌های فضای مجازی دشمنان غافل بود و شما هم مقابله به مثل کنید، گفت: اگر تصمیمی برای پرداخت یارانه جبرانی برای آزادسازی دارید این موضوع زودتر باید انجام شود تا دغدغه در اذهان مردم ایجاد نشود و اعمال سیاست‌ها باید با شیب لازم و برنامه ریزی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه باید قاطعانه و محکم با اخلالگران اقتصادی برخورد شود، گفت: در این زمان باید جرایمی برای محتکران اعمال شود که جلوی این جرایم گرفته شود و باید برخورد محکم و بازدارنده باشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه باید در برخی از مسائل از جمله ساخت و ساز غیر مجاز در استان مقابله کرد، تصریح کرد: مسئولان هم در مورد برخورد با ساخت و ساز باید با عزمی بیشتر برخورد کنند و اجازه این کار را ندهند.

وی با بیان اینکه مردم باید با محتکران و کسانی که در سفره مردم اخلال ایجاد می‌کنند به شدت برخورد کنند، متذکر شد: برخی محتکران اقدام به احتکار آرد و مواد غذایی کردند و برخی از افراد در جنگ نیز این کار را ادامه دادند و به ثروت هنگفتی رسیدند و حتی در بازار اخلال ایجاد کردند.

آیت‌الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه دولت باید در مورد موضوع نان که دغدغه مردم است ورود جدی داشته باشد و دغدغه‌ها را رفع کند، تصریح کرد: در این برهه حساس باید دستگاه‌های قضائی، اجرایی و تقنینی به همراه مردم جبهه‌ای عمل کنند تا این مشکل اقتصادی برطرف شود.

وی متذکر شد: مقابله با فساد و رانت خواری‌ها باید در دستور کار تمامی مسؤولان قرار گیرد تا ریشه این اقدامات خشک شود.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا