کرمان

تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس کرمان

تعطیلی آموزش حضوری برخی از مدارس کرمان

به گزارش یولن از کرمان، مهران باهری رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و آموزش پرورش استان کرمان اظهار کرد: با توجه به برودت و کاهش دما به زیر منفی ۱۰ درجه در شهرستان شهربابک و هماهنگی با ستاد بحران این شهرستان آموزش حضوری در تمام مدارس دوره ابتدایی امروز شنبه دوم بهمن ماه تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی گفت: با توجه به آلودگی هوا ناشی از وزش شدید باد و برودت هوا آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی منطقه گلباف و مدارس روستاهای حرمک، نسک و کشیت در تمام دوره‌های تحصیلی امروز شنبه دوم بهمن تعطیل است و آموزش از طریق فضای مجازی و شبکه شاد پیگیری خواهد شد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و آموزش پرورش استان کرمان با بیان اینکه با توجه به برودت هوا و وزش شدید باد در شهرستان بافت آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی امروز شنبه دوم بهمن ماه جاری تعطیل و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری خواهد شد، ادامه داد: مدارس متوسطه این شهرستان با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری خاطرنشان کرد: آموزش حضوری در مدارس دوره ابتدایی منطقه راین نیز امروز شنبه دوم بهمن به علت برودت هوا تعطیل شد و آموزش از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

وی افزود: با توجه به وزش شدید باد و طوفان مدارس دوره ابتدایی منطقه شهداد نیز امروز شنبه فعالیت خود را با یک ساعت تاخیر آغاز خواهند کرد.

رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی و آموزش پرورش استان کرمان عنوان کرد: با توجه به برودت هوا در شهرستان رابر تمام مدارس این شهرستان نیز با یک ساعت تاخیر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

باهری بیان کرد: وزش شدید باد و طوفان شن آموزش حضوری در مدارس شهرستان‌های بم، نرماشیر، فهرج و ریگان را در تمام دوره‌های تحصیلی، امروز شنبه دوم بهمن ماه ۱۴۰۰ تعطیل کرد و آموزش در این مناطق از طریق فضای مجازی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/۳۳۸۸/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا