آذربایجان شرقی

تقبیح هتک حرمت به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی/ شهر بناب بی شهردار است!

به گزارش یولن از بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری‌بنابی در خطبه‌های آیین عبادی سیاسی جمعه شهرستان بناب با تشریح آیه ۴۶ سوره انفال اظهار کرد: نباید دو قطبی بین مسلمانان و اهل ایمان حاکم شود و اگر این اتفاق بیفتد، مسلمانان فلج خواهند شد.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد مشکلات حاکم بر کشور در ۴۳ سال گذشته به‌خاطر وجود اختلاف و تشتّت بین گروه‌های سیاسی حاکم بر کشور بوده است؛ افزود: بنده اعتقاد دارم ۸۰ درصد مشکلات کشور ناشی از وجود اختلاف و کشمکش بوده است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بناب سپس با تقبیح هتک حرمت به استاندار جدید آذربایجان‌شرقی در مراسم تکریم و معارفه تصریح کرد: حادثه تلخی که رخ داد، اتفاق تلخ و شومی بود. در حالی که همه باید دست به دست هم دهیم و این سیلی را به صورت دشمنان بزنیم نه به صورت یک همرزم!

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی با بیان اینکه عقده‌گشایی.ها باید بر سر دشمن باشد؛ یادآور شد: متأسفانه امروز در شهر بناب نیز به نوعی گرفتار و گریبانگیر آن هستیم.

وی اذعان کرد: از عقلای ذی‌صلاح منطقه می.خواهم به داد این شهر برسند. شهری که به لحاظ جنب و جوش و فعالیت زبانزد بود، به خاطر مصالح و منافع عده.ای این شهر در بلاتکلیفی به سر می‌برد و مدتهاست شهر بناب بی شهردار است!

خطیب جمعه شهرستان بناب در ادامه خطبه‌ها خاطرنشان کرد: بی سر و سامانی مردم این شهر را به ستوه آورده و مردم تلاشگر این شهر متأسفانه قربانی امیال نفسانی عده‌ای شده و هیچ فریادرسی نیز نیست.

حجت‌الاسلام باقری‌بنابی ادامه داد: از مقامات قانونی می‌خواهم مشکل شهردار بناب را حل کنند و به‌صورت قانونی با حل این مشکل کارهای مردم بیش از این با مشکل مواجه نشود، چراکه مدتهاست ساخت و ساز در این شهر تعطیل و سرمایه‌گذاران به شهرهای دیگر کوچ می‌کنند و از مسوولان امر انتظار می‌رود نگذارند این شهر فعال و پویا بیش از این دچار مشکل شود.

انتهای پیام/۶۰۰۰۴/س


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا