خراسان شمالی

تقدیر از ۴ خانواده دارای فرزند ۳ قلو در خراسان‌شمالی

تقدیر از ۴ خانواده دارای فرزند ۳ قلو در خراسان‌شمالی

به گزارش یولن از بجنورد، محمدنبی شکیبایی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در پویش لبخند مادری ویژه خانواده های دارای فرزند سه قلو، اظهار کرد: برای نخستین بار در سطح استان، به چهار خانواده ای که در سال ۱۴۰۱ دارای فرزندان سه قلو شدند، هدایایی از سوی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اهدا شد.

وی گفت: پس از برگزاری ۳ نوبت پویش لبخند مادری، برنامه امروز به طور ویژه برگزار و هدایایی شامل سه بسته لبخند مادری متشکل از چهل قلم کالای اساسی ایرانی مورد نیاز کودکان از بدو تولد تا دو سالگی، اهدای پوشک برای مصرف شش ماه و کارت هدیه سی میلیون ریالی به این ۴ خانواده تعلق گرفت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) افزود: سهمیه استان ۱۰۰ بسته لبخند مادری بوده که بحمدالله طی این پویش در راستای رسالت های اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و از همه مهم تر بر اساس تاکیدات مقام معظم رهبری پیرامون جوانی جمعیت و فرهنگ سازی عمومی در کشور با موفقیت توزیع شد.

شایان ذکر است که در بخش پایانی این مراسم از یک خانواده بجنوردی که دارای ۹ فرزند بوده و نیز مادر ۲۰ ساله ای که دارای ۳ فرزند می باشد هم تجلیل گردید.

پایان پیام/آ


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا