کردستان

تقویت زیرساخت‌ها زمینه‌ساز تعالی فرهنگ و هنر بیجار است

به گزارش خبرگزاری یولن از بیجار، بهرام نصراللهی‌زاده در جریان بازدید از پردیس سینمایی آزادی شهرستان بیجار اظهار کرد: شهرستان بیجار یکی از مناطق مستعد کردستان در بخش فرهنگ و هنر به شمار می‌رود.

وی ضمن اشاره به لزوم تقویت مسائل فرهنگی در سراسر استان کردستان، بیان کرد: حمایت از فعالیت‌های فرهنگی و هنری و ارتقاء زیرساخت‌های این بخش همواره یکی از اولویت‌ها بوده و خوشبختانه در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان به راه‌اندازی سینما آزادی و توسعه آن در بیجار اشاره کرد و افزود: امروز این پردیس سینمایی به محل اصلی فعالیت‌های فرهنگی و هنری تبدیل شده است و این مهم جای خرسندی است.

وی با اشاره به لزوم توسعه و ارتقاء هر چه بهتر زیرساخت‌های فرهنگی در بیجار، گفت: باید از تلاش‌ها و پیگیری‌های حوزه هنری استان کردستان در راستای راه اندازی این پردیس و توسعه آن تقدیر و تشکر کنم.

نصراللهی‌زاده راه‌اندازی گالری مهر در پردیس سینمایی آزادی شهرستان بیجار را یک فرصت مناسب عنوان کرد و افزود: احداث این گالری می‌تواند بهترین فرصت برای دیدن آثار تجسمی هنرمندان این شهرستان باشد.

در ادامه این بازدید عبدالرضا خضری رئیس حوزه هنری شهرستان بیجار نیز گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته در راستای توسعه پردیس سینمایی آزادی بیجار را ارائه کرد.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های صورت گرفته از سوی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، گفت: خوشبختانه امروز پردیس سینمایی آزادی بیجار مورد استقبال خوبی از سوی مردم قرار گرفته است.

رئیس حوزه هنری بیجار ضمن اشاره به احداث دو سالن جدید در این مجموعه در کمتر از یک سال تاخیر، اظهار کرد: دو سالن با ظرفیت‌های ۳۷ نفر و ۱۷ نفر در این مدت کوتاه به بهره‌برداری رسیده و گالری مهر نیز آماده به نمایش گذاشتن آثار هنرمندان بیجاری است. 

وی ضمن تقدیر از حضور همه مسئولان در این بازدید از جمله فرماندار بیجار، گفت: شهرستان بیجار ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه فرهنگ و هنر در اختیار دارد و به همین دلیل انتظار داریم در سایه حمایت های مسئولان و مدیران از این ظرفیت ها به شکل بهتری بهره‌برداری شود.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا