بین الملل

تل‌آویو برای اجرای «حارس الاسوار ۲» آماده می‌شود

تل‌آویو برای اجرای «حارس الاسوار ۲» آماده می‌شود

به گزارش گروه بین‌الملل یولن، پیامدهای کشته شدن چند نظامی صهیونیست در عملیات دو فلسطینی در «خضیره» (در حیفا) همچنان ادامه دارد.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» در همین ارتباط نوشت، تصمیم به ایجاد آمادگی برای عملیات «حارس الاسوار ۲» (نگهبانان دیوارها ۲) گرفته شده و در همین چارچوب پلیس رژیم صهیونیستی برای ۳۵ روز هجومی و حوادث امنیتی بزرگ آماده می‌شود.

در ادامه این گزارش آمده، سناریوهای اینچنینی حتمی است و تنها مسأله زمان مطرح است. از سوی دیگر کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد، «جامعه عربی» (فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی ۴۸) پر از سلاح‌های غیرقانونی شده و پلیس بر باندهای سلاح تسلطی ندارد.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی پیش‌بینی کرده که درگیری‌ها در شهرهای مختلف بدون هشدار قبلی آغاز شد و شامل استفاده از سلاح گرم علیه نیروهای امنیتی اسرائیلی باشد. پلیس همچنین درگیری‌های گسترده در کرانه باختری و میان اسرای فلسطینی در زندان‌ها و زندانبانان صهیونیست پیش‌بینی کرده است.

یدیعوت افزود، پلیس رژیم صهیونیستی برای بستن ایست‌های بازرسی میان قدس و کرانه باختری برنامه‌ریزی کرده و تخمین می‌زند که شهروندان فلسطینی خیابان‌های «النقب» را ببندند و درگیری‌هایی در این منطقه رخ دهد.

رژیم صهیونیستی در ماه می سال گذشته (۲۰۲۱) در عملیاتی علیه نوار غزه به عنوان حارس الاسوار، به مناطق مختلف آن حمله کرد اما مقاومت فلسطین با شلیک ده‌ها موشک و راکت، خسارت‌های زیادی به ای رژیم وارد کرد. (جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/.


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا