بین الملل

تل‌آویو در واکنش به عملیات‌های مقاومت، درخواست نیرو و سلاح کرد

تل‌آویو در واکنش به عملیات‌های مقاومت، درخواست نیرو و سلاح کرد

به گزارش سرویس بین‌الملل یولن، ارتش رژیم صهیونیستی شب گذشته (سه‌شنبه) اعلام کرد که نیروهای خود را افزایش و تمهیدات امنیتی را در نوار غربی سرزمین‌های اشغالی تقویت کرده است.

بنابر گزارش خبرگزاری «آناتولی» در بیانیه‌ی منتشرشده از سوی ارتش رژیم صهیونیستی، آمده است: «براساس بررسی‌های انجام‌شده توسط نیروهای ارتش، «آویو کوخاوی» رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی برای محورهای خط التماس، یهودا و نوار غربی [در سرزمین‌های اشغالی] درخواست اعزام نیروهای بیشتر کرده است».

منطقه «خط تماس» نماد یک طرح امنیتی از سوی تل‌آویو است که مبتنی بر حضور نظامی در منطقه نزدیک خط سبز، بیت المقدس و همسایگی‌های آن است؛ این منطقه بین بلوک‌ شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی و مناطق فلسطینی‌نشین قرار دارد که هدف آن جلوگیری از نفوذ فلسطینیان از کرانه باختری به شهرک‌ها است.

طبق توضیحات ارتش رژیم صهیونیستی، قرار است چهار گردان دیگر در این مناطق مستقر شوند و تمهدیدات امنیتی را در مقابل احتمال عملیات مقاومتی فلسطینیان تقویت کنند.

شب گذشته یک جوان آزاده فلسطینی با تیراندازی در منطقه بنی‌براک (شرق تل‌آویو) دست به عملیاتی مقاومتی زده بود که منجر به کشته شدن پنج صهیونیست و زخمی شدن سه نفر دیگر شد. 

این افزایش نیرو و تشدیدات امنیتی در حالی از سوی رژیم صهیونیستی پیگیری می‌شود که طی هفته گذشته، عملیات‌های ضدصهیونیستی از درون فلسطین به عمق تل آویو افزایش یافته و موجب وحشت شهرک‌نشینان شده‌ است.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا