کهگیلویه و بویراحمد

تلاش دشمن برای خنثی‌سازی عناصر انقلاب/ دانش‌آموزان ادامه دهنده راه انقلاب اسلامی

به گزارش یولن از یاسوج، آیت‌الله سید نصیر حسینی در دیدار جمعی از نخبگان دانش‌آموزی با تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی گفت: امام خمینی(ره) سال ۱۳۴۲ مبارزات خود را آغاز کردند و اغلب کسانی که به میدان آمدند دانش‌آموزان بودند و مبارزات آنها ادامه داشت تا انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه راه انقلاب همچنان ادامه دارد و دانش ‌آموزان ادامه دهنده این راه هستند، افزود: دانش‌آموزان با پرورش روحیه انقلابی و بصیرت سیاسی و دینی می‌توانند راه انقلاب را ادامه بدهند تا خیر و برکت نصیب کشور شود و کسانی که طی این چند سال همواره از جمهوری اسلامی شکست می‌خوردند باز متحمل شکست شوند.

وی با بیان اینکه نوجوانان و جوانان همواره در میدان حاضر هستند، گفت:  این قشر که با ایده و تفکر و هویت انقلابی و اسلامی تربیت شدند همواره در میدان هستند، دشمن تلاش می‌کند دانش‌آموزان در مسیر اخلاق، معنویت، بصیرت سیاسی و هویت الهی تربیت نشوند.

نماینده ولی‌فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: اگر جوانان در این مسیر تربیت نشوند نمی‌توانند به عنوان یک عنصر انقلابی باشند. تلاش دشمن خنثی‌سازی عناصر انقلابی است و در این راه بسیار هزینه می‌کنند لذا توصیه می‌کنم متناسب با فشار و حجم‌ها کار شود.

وی بیان کرد: در جنگ هشت سال دفاع مقدس شاهد استقبال  دانش‌آموزان از جبهه‌ جنگ بودیم. ریشه انقلاب اسلامی به واسطه همین شهدا محکم و استوار شده است.

دانش‌آموزان در این دیدار صمیمی خواستار ارتباط و توجه بیشتر به قشر دانش‌آموز شدند همچنین بر تعامل بیشتر نمایندگان با مردم تاکید شد.

گفتنی است در پایان این دیدار جمعی از دانش‌آموزان نخبه توسط نماینده ولی‌فقیه تجلیل شود.

 

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا