سمنان

تلاش ورشکستگان سیاسی برای تحمیل خود به دولت/ آرامش مردم را بر هم نزنید!

تلاش ورشکستگان سیاسی برای تحمیل خود به دولت/ آرامش مردم را بر هم نزنید!

به گزارش یولن از سمنان، دفتر حمایت‌های مردمی از اهداف رئیس‌جمهور در استان سمنان با صدور بیانیه‌ای تأکید کرد: کشور عزیز ما امروز شاهد گذشت بیش از ۴۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی و مردمی ایران است و وارد گام دوم و دهه پنجم عمر بابرکت انقلاب شده‌ایم.

در ادامه آمده است: مردم استان پهناور سمنان از دیرباز به‌عنوان یکی از استان‌های عالم‌خیز ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف انقلاب نقش اساسی داشته‌اند. مردمان دارالمؤمنین دامغان، اهالی شهر اخلاق سمنان، مردمان باصفای شاهرود، عشایر غیور مهدی‌شهر و دلیرمردان گرمسار و آرادان و همیشه در صحنه سایر بخش‌ها و شهرستان‌های استان سمنان سال‌های سال با همدلی و هم‌زبانی در کنار هم زندگی کرده‌اند.

دفتر حمایت‌های مردمی از اهداف رئیس‌جمهور در استان سمنان در بخش دیگری تصریح کرده است: بر هیچ‌کس پوشیده نیست با اقدامات عجیب و خلق‌الساعه در دولت گذشته، مردم ذره‌ای آرامش نداشتند و هر روز به بهانه‌ای آرامش از مردم سلب می‌شد؛ امروز که با روی کار آمدن دولت مردمی، آرامش به معنای حقیقی در جامعه حاکم شده و مردم نگران آب خوردن از ترس کدخدا نیستند، افراد معلوم‌الحالی به بهانه‌های مختلف دنبال بر هم زدم آرامش مردم استان هستند.

در بخش دیگری می‌خوانیم: ضمن محکوم کردم اقدامات ورشکستگان سیاسی که دنبال ایجاد تنش به‌منظور القای خیالات خام خود و تحمیل هم‌طیفان خود به مسؤولان هستند، از مردم همیشه در صحنه درخواست دارد همچون گذشته وحدت و همدلی خود را حفظ کنند و بر مدار وحدت مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان و بدخواهان وارد کنند.

تلاش ورشکستگان سیاسی برای تحمیل خود به دولت/ آرامش مردم را بر هم نزنید!

انتهای پیام/۷۴۰۰۲/م/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا