اصفهان

تمرکز مدیریت شهری بر حل مسأله کارتن‌خوابی و معضلات حاشیه شهر

به گزارش یولن از اصفهان، به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، علی قاسم‌زاده شهردار اصفهان در گفت‌وگویی با اشاره به اینکه در روزهای گذشته مهمترین مسأله شهری ما، حضور کشاورزان عزیز در سطح شهر و کنار پل خواجو بود که به نوعی مدیریت شهری را نیز درگیر این قصه کرده است، اظهار کرد: امیدوارم با همت مدیران که پیگیر حل مسأله هستند، هرچه زودتر دغدغه کشاورزان کاهش پیدا کند، این اتفاق نشان می‌دهد مردم خواهان حل مسأله و نگران شهر و آینده آن هستند.

وی ادامه داد: خواست مدیریت شهری همان خواسته مردم و کشاورزان است؛ خوشبختانه ما به بلوغی رسیده‌ایم که می‌توانیم مسائل را از طریق گفت و گو حل کنیم.

قاسم‌زاده با اشاره به حضور وزیر نیرو در شهر اصفهان، تصریح کرد: حضور یک مقام عالی رتبه و شنیدن حرف مردم و کشاورزان و انتقال این دغدغه‌ها به دولت، حل مسأله را تسریع و تسهیل می‌کند.

شهردار اصفهان با اشاره به اقدامات در حوزه شهرداری اصفهان طی هفته گذشته، اظهار کرد: تمرکز مدیریت شهری، روی حل مسأله کارتن‌خوابی و حاشیه شهر و نقاط محروم است و امیدوارم پاییز و زمستانی که در پیش داریم شاهد هیچگونه کارتن‌خوابی در شهر نباشیم.

وی بیان کرد: در این راستا جلساتی با مسؤولان استانداری، معتمدان و منتخبان محلات محروم برگزار کردیم تا با مشارکت مردم و همگرایی بین دستگاه‌های مسؤول در سطح شهر این نوع مشکلات را حل و فصل کنیم.

انتهای پیام/۶۳۰۷۷/آ/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا