سمنان

تهیه خاطرات یاوران انقلاب اسلامی در شاهرود/ دستاوردهای انقلاب برجسته شود

تهیه خاطرات یاوران انقلاب اسلامی در شاهرود/ دستاوردهای انقلاب برجسته شود

به گزارش یولن از سمنان، امیرحسین اصغری، مسؤول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود صبح امروز در نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد دهه مبارک فجر شهرستان شاهرود که در حسینیه امام خمینی (ره) دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد، بر اثرگذاری و هدفمند بودن برنامه‌ها در این دهه و تولید محتوا و نشر در فضای مجازی تأکید کرد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشنهادی کمیته رسانه و فضای مجازی این ستاد اظهار کرد: برگزاری تورهای صنعتی برای رسانه‌ها جهت انعکاس توانمندی‌های صنعتی ایجاد شده پس از انقلاب و قدردانی از پیشکسوتان رسانه در اطلاع‌رسانی عملکردها و دستاوردهای انقلاب و انعکاس جلوه‌های کارآیی انقلاب اسلامی از برنامه‌های این کارگروه در دهه فجر است.

مسؤول روابط عمومی معاونت استانداری و فرمانداری ویژه شهرستان شاهرود افزود: ایجاد موج خدمت‌رسانی به مردم از سوی دستگاه‌ها، ادارات و حتی در قالب بخشودگی جرائم در بانک‌ها که رسانه‌ها می‌توانند با اطلاع‌رسانی در تحقق این موج خدمت‌رسانی مؤثر داشته و کمک‌رسان باشند.

اصغری به جذب ایده‌های خلاق و دل نوشته‌های مردم در راستای کسب آرا و تفکرات انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: دستاوردهای انقلاب در همه زمینه‌ها باید برجسته و خاطرات یاوران انقلاب اسلامی در شهرستان شاهرود تهیه شود و بازنشر در فضای مجازی انجام گیرد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود ناگفته‌های خانواده‌های شهدا از انقلاب در فضای مجازی درج و فراخوان طراحی و پوستر با موضوع دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار شود.

مسؤول کمیته رسانه و فضای مجازی ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود بر تعامل کمیته‌های ۲۴ گانه ستاد با این کمیته در راستای انعکاس برنامه‌های ستاد در دهه فجر تأکید کرد.

در این نشست مسؤولان کمیته‌های ستاد دهه فجر شهرستان شاهرود به برنامه‌های پیشنهادی در این دهه اشاره و بر تعامل و هم‌افزایی برنامه‌ها در راستای اثرگذاری و هدفمند بودن تأکید کردند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۷/ز/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا