سمنان

توجه به حوزه‌ زیست‌محیطی در دستور کار پدافند غیرعامل باشد

به گزارش یولن از سمنان، سیدمحمدرضا هاشمی پیش از ظهر امروز در دیدار مدیرکل و کارکنان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، اظهار کرد: کارهای زیرساختی و زیربنایی توسط پدافند غیرعامل صورت می‌گیرد و در حوزه استان سمنان، در این زمینه اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

استاندار سمنان گفت: بالاترین پدافند غیرعامل، همان‌گونه که مقام معظم رهبری نیز تأکید دارند، حفاظت از اعتماد مردم است که باید با کار و تلاش شبانه‌روزی در حوزه اجتماعی آن را حراست کرده و افزایش دهیم.

وی افزود: با وجود پهناوری و وسعت استان سمنان، این استان از امنیت پایدار برخوردار است که پدافند غیرعامل در تحقق این مهم و حفظ و حراست از آن نقش به‌سزایی دارد.

استاندار سمنان با تأکید بر اینکه وظیفه ذاتی پدافند غیرعامل، حفاظت از جان مردم و حوزه سایبری کشور است، خاطرنشان کرد: حفاظت از تأسیسات و تجهیزات زیرساختی داخل استان، از حوزه‌های بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید دقت ویژه در خصوص حفاظت و حراست از آن برابر تهدیدات داشته باشیم.

هاشمی بهترین راه تأمین امنیت پایدار را تأمین و تجهیز روستاها در حوزه‌های زیرساختی دانست و بیان کرد: اگر ضمن فراهم کردن زیرساخت‌ها در روستاها، خلق ثروت نیز صورت گیرد و ارائه خدمات پیش‌بینی شود، در آن صورت است که مهاجرت از روستاها اتفاق نمی‌افتد و با سکونت روستاییان در روستاها، امنیت پایدار نیز محقق می‌شود.

وی تصریح کرد: انجام اقدام غیرمسلحانه برابر تهدیدات، توجه به حوزه‌های زیست‌محیطی، کشاورزی، صنعتی، زیرساختی و آب، همواره توسط پدافند غیرعامل در دستور کار قرار داشته باشد.

استاندار سمنان گفت: پدافند غیرعامل باید تهدیدات را بررسی و واکاوی کند و با پیش‌بینی و ورود به‌موقع، فرصت سودجویی به افراد منفعت‌طلب و دشمنان نظام را ندهد.

هاشمی همچنین بر پیگیری و ساماندهی ساختار اداری پدافند غیرعامل و همچنین دغدغه و مسائل کارکنان این اداره کل تأکید کرد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا