سمنان

توزیع حدود ۹۰۰ تن روغن در بازار استان سمنان/ افزایش قیمت نداشتیم

توزیع حدود ۹۰۰ تن روغن در بازار استان سمنان/ افزایش قیمت نداشتیم

به گزارش یولن از سمنان، خدابخش عرب سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون قیمت روغن هیچ تغییری نداشته است و به همان قیمت سال گذشته عرضه می‌شود.

وی افزود: نخستین مرحله از روغن سهم استان سمنان برای سال جاری به میزان ۶۳۹ تن ویژه پخت‌وپز و ۲۵۶ تن ویژه سرخ کردن به استان ابلاغ شده و به‌مرور در حال انتقال و توزیع در بازار به‌صورت مویرگی است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: البته جریان تأمین و عرضه برای روغن برای در روزهای آینده بهتر می‌شود و در حال رصد شرایط هستیم و با توجه به تأمین سهم استان وضع بهتر خواهد شد و قیمت هم چه در استان و چه در کشور کماکان طبق گذشته است و افزایش قیمتی نداشته‌ایم؛ اگر تصمیم‌گیری جدیدی در کشور اتخاذ شود، در اسرع وقت به‌طور رسمی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

عرب خاطرنشان کرد: در زمینه تأمین و عرضه روغن در فروشگاه‌های زنجیره‌ای بنا به تقسیم‌کاری که در کشور انجام‌ شده است، باید از طریق مدیران این فروشگاه صورت گیرد که این مهم رصد و ارزیابی می‌شود که تأمین و عرضه در این فروشگاه‌ها به‌موقع انجام شود.

وی گفت: در زمینه مشکلات عرضه ماکارونی هم افزایش قیمت آرد صنف و صنعت در روزهای اخیر اتفاق افتاد و این افزایش قیمت روی افزایش تقاضا تأثیر داشت؛ ضمن اینکه تأمین و عرضه ماکارونی اگرچه کم در حال انجام است.

سخنگوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان تأکید کرد: افزایش قیمت برای ماکارونی فقط در شرایطی برای تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان مجاز است که ماکارونی با آرد قیمت جدید تولید شده باشد.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا