همدان

توزیع ۲۲۰ بسته حمایتی بین خانواده‌های زندانیان همدان

به گزارش خبرگزاری یولن از همدان، رضا ذوالفعلی‌نژاد پیش از ظهر امروز در مراسم اعطای کمک به خانواده‌های نیازمند زندانیان اظهار کرد: با هدف کمک به خانواد‌ه‌ها و توانمندسازی آنان، اقدامات گسترده‌ای در انجمن حمایت زندانیان در مرکز استان انجام گرفته است.

وی افزود: چهارمین مرحله از کمک‌های مؤمنانه به تعداد ۲۲۰ خانوار و به ارزش ۷۷۰ میلیون ریال بین خانواده زندانیان زیر پوشش انجمن حمایت مرکز استان توزیع شده است.

مدیرکل زندان‌های همدان اضافه کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، تعداد ۲۵۰ بسته لوازم‌التحریر به ارزش ۶۰۰ میلیون ریال بین فرزندان محصل زندانیان در مقاطع مختلف تحصیلی توزیع شده است.

وی افزود: با مشارکت ستاد دیه و انجمن حمایت از زندانیان، با پرداخت مبلغ معادل ۱۵۰ میلیون ریال به شکات دو نفر از محکومان مالی زمینه آزادی آنان از زندان فراهم شده است.

ذوالفعلی‌نژاد اظهار کرد: پرداخت چهار مورد کمک‌هزینه رهن مسکن زندانیان جمعاً به مبلغ معادل ۱۲۰ میلیون ریال برای خانواده‌های نیازمند از دیگر اقدامات صورت گرفته طی یک ماه گذشته است.

وی ادامه داد: سه مرحله غذای گرم به تعداد ۱۰۰۰ پرس نیز بین خانواده‌های زیرپوشش توزیع شده است و در مجموع مبلغ یک‌میلیارد و ۸۴۰ میلیون ریال به منظور ارائه خدمات حمایتی برای خانواده های نیازمند زیر پوشش انجمن در مرکز استان همدان هزینه شده و این مساعدت‌ها با همت نیکوکاران همچنان ادامه دارد.

ذوالفعلی‌نژاد یادآور شد: خیرین نیک‌اندیش می‌توانند با مراجعه به مراکز انجمن حمایت در شهرستان‌های اسدآباد، ملایر، نهاوند، تویسرکان و مرکز استان کمک‌های نوع‌دوستانه نقدی و یا غیرنقدی خود را اهدا کنند.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا