البرز

توزیع ۲۴۴ تُن کالای اساسی از ابتدای امسال

توزیع ۲۴۴ تُن کالای اساسی از ابتدای امسال

به گزارش یولن از کرج، ابراهیم کوه خیل، رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان طالقان، در جمع اصحاب رسانه، گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۲۰۰ مورد بازرسی از واحد های صنفی، تعداد ۵۲۰ مورد گشت مشترک که از این تعداد برای ۲۵ مورد پرونده قضایی تشکیل و به اداره تعزیرات شهرستان ارسال شد، همچنین ۷۰۰ گشت نیز در قالب ستاد مبارزه با کرونا انجام شده است.

وی افزود: در همین مدت به منظور متعادل‌سازی قیمت‌ها و تنظیم بازار ۲۴۴ تٌن کالا در سطح شهرستان توزیع شده است که از این مقدار حدود ۲۲۳ تُن مرغ گرم، یک تُن مرغ منجمد، ۳۰ تُن برنج خارجی، ۲ تُن تخم مرغ، ۷.۵ تُن شکر و پانصد کیلوگرم گوشت قرمز منجمد از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق فروشگاه‌ها با قیمت مصوب تنظیم بازار در شهرستان طالقان توزیع شده است.

کوه خیل ادامه داد: در حوزه اصناف نیز در سال جاری تعداد ۱۲۰ پروانه کسب های صادره و ۹۰ پروانه‌های در دست اقدام است، همچنین ۴ جلسه کمسیون نظارت بر واحدهای صنفی انجام شده که ۲۵ مصوبه داشته است. 

رئیس صمت شهرستان طالقان گفت: در این مدت به همت فرمانداری شهرستان طالقان، ۱۰ جلسه تنظیم بازار در شهرستان انجام شد که حاصل آن ۶۰ مصوبه بود، همچنین ۳ جلسه آرد و نان تشکیل که ۲۱ مورد مصوبه داشت و ۴۵ مورد هم پیگیری مصوبات استانی انجام شد.

وی در پایان تشریح کرد: در سامانه تجارت نیز شهرستان طالقان با ۱۸۶ فعال تجاری و ۲۰۰ مورد کد نقش و همچنین با ۹۹ درصد شفافیت جزو شهرستان‌های پیشرو است.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا