فرهنگ و هنر

تکمیل ظرفیت ۹۰ درصد کاروان‌های حج تاکنون/ مرحله اول ثبت‌نام امشب به پایان می‌رسد

تکمیل ظرفیت ۹۰ درصد کاروان‌های حج تاکنون/ مرحله اول ثبت‌نام امشب به پایان می‌رسد

وحید اسکندری، مدیر کل حوزه ریاست و روابط عمومی سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار حج و زیارت یولن با اشاره به زمان ثبت‌نام حج تمتع سال جاری اظهار داشت: متقاضیان تشرف به حج تمتع سال جاری که در مرحله اول فراخوان شده‌اند، فقط تا ساعت ۲۴ امروز می‌توانند برای  ثبت‌نام در کاروان های حج به سامانه رزرو مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه امسال مشمولان حج تمتع ۹۹ که ثبت‌نام قطعی کرده بودند و کمتر از ۶۵ سال دارند، می‌توانند به حج تمتع مشرف شوند، گفت: مشمولان واجد شرایط حج تمتع ۱۴۰۱ که در سال ۹۹ نام نویسی کرده و ضوابط تعیین شده را دارا بوده‌اند و از طرفی هم در مرحله اول فراخوان شده‌اند، فقط تا پایان امروز یکشنبه ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند تا در سامانه رزرو، نام‌نویسی کنند.

وی با بیان اینکه ثبت‌نام در کاروان‌های حج تمتع از ۱۸ اردیبهشت آغاز شد، خاطر نشان کرد: تاکنون حدود ۹۰ درصد ظرفیت کاروان‌ها تکمیل شده است که در صورت تکمیل نشدن ظرفیت باقی‌مانده تا پایان امروز، اولویت جدید اعلام خواهد شد.

اسکندری با اشاره به اینکه ثبت‌نام تا تکمیل ظرفیت کاروانها ادامه دارد، افزود: متقاضیان جدید در محدوده استان خود می‌توانند نسبت به انتخاب کاروان، درظرفیت‌های خالی آن استان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا