اخبار ورزشی

تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا| جایگاه کمانداران در مرحله مقدماتی مشخص شد

به گزارش یولن، رقابت‌های تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در بنگلادش از صبح امروز آغاز و جایگاه کمانداران کشورمان در مرحله مقدماتی مسابقات کامپوند مردان و ریکرو بانوان مشخص شد.

در مرحله مقدماتی کامپوند مردان، امیر کاظم‌پور با امتیاز ۷۰۰ در رده هشتم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، باید در دور دوم به مصاف کمانداری از کویت برود.

محمدصالح پالیزبان با امتیاز ۶۹۹ در رده دوازدهم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، باید در دور دوم به مصاف کمانداری از بنگلادش برود. محمد معدن‌دار با امتیاز ۶۹۶ در رده پانزدهم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، باید در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان برود.

نیما محبوبی هم با ۶۷۴ در رده بیست و ششم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست حذفی، باید در دور دوم به مصاف کمانداری از قزاقستان برود.مهتا عبداللهی نیز در مرحله مقدماتی ریکرو بانوان با امتیاز ۶۳۴ در رده چهاردهم ایستاد. وی در دور نخست مسابقات حذفی به مصاف نماینده ویتنام می‌رود.

تیم کامپوند مردان ایران با ترکیب امیر کاظم‌پور، محمد معدن‌دار و محمدصالح پالیزبان با امتیاز ۲۰۹۵ در رده پنجم قرار گرفت. تیم ایران پس از استراحت در دور نخست مسابقات حذفی، در دور دوم باید به مصاف تیم بنگلادش برود.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا