بین الملل

تیراندازی در کارولینای جنوبی سه کشته برجا گذاشت

تیراندازی در کارولینای جنوبی سه کشته برجا گذاشت

به گزارش گروه بین الملل یولن، به دنبال تیراندازی در «نیوبری کانتی» در ایالت کارولینای جنوبی حداقل سه نفر کشته شدند. 

براساس گزارش شبکه فاکس نیوز، پلیس نیوبری ساعت ۳ بعد از ظهر از وقوع یک فقره تیرانداری در این شهر مطلع شده و برای پاسخ به آن وارد صحنه شده است.

هنوز علت و انگیزه تیراندازی مشخص نیست و پلیس در حال بررسی و تحقیقات اولیه است.  شنبه شب نیز بر اثر تیراندازی در همین منطقه یک نوجوان ۱۶ ساله جان خود را از دست داده بود.

  آرشیو تحقیقات خشونت‌های مسلحانه در آمریکا نشان می‌دهد که از آغاز سال ۲۰۲۲ تا کنون بیش از ۱۴۰ مورد تیراندازی جمعی در سراسر ایالات متحده رخ داده است. 

شبکه سی ان ان اخیرا در گزارشی درباره معضل آزادانه سلاح در ایالات متحده نوشت، طبق مطالعاتی که از سوی سازمان «سختگیری قوانین اسلحه موجب نجات زندگی » در ۵۰ ایالت آمریکا انجام شده، ارتباط مستقیمی بین ایالت هایی که  سختگیری در اعمال قوانین حمل سلاح در آنها به کار گرفته می شود  و آنهایی که سستی در اعمال آن می‌کنند با میزان خشونت با اسحله وجود دارد. 

سی ان ان افزود: مثلا در ایالت «می سی سی پی» که ضعیف ترین سختگیریها را در اعمال قوانین مربوط به حمل سلاح دارد، سال ۲۰۲۰ میلادی بدترین وضعیت خشونت با سلاح گرم را تجربه کرده است، اما در ایالت کالیفرنیا که سخت‌ترین قوانین مربوط به حمل سلاح در آن به کار گرفته شده تنها ۸ مورد تیراندازی به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا