کرمان

ثبت‌نام ۱۸۰ هزار نفر برای طرح مسکن ملی در کرمان

ثبت‌نام ۱۸۰ هزار نفر برای طرح مسکن ملی در کرمان

به گزارش یولن از سیرجان، علی حاجی‌زاده مدیرکل راه و شهرسازی استان کرمان امروز در نشست هماهنگی طرح ملی مسکن در این شهرستان اظهار داشت: ۱۸۰ هزار نفر برای طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۷۰ هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند و مابقی که هنوز پیامکی برای آنان ارسال نشده فقط تا ۱۲ اردیبهشت ماه یعنی ۵ روز دیگرفرصت دارند در شهرستان‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر یعنی کرمان، سیرجان، بم و رفسنجان برای تکمیل مدارک خود به ادارات پست مراجعه کنند.

وی افزود: در دیگر شهرستان‌ها و مناطق نیز با هماهنگی ادارات مسکن و شهرسازی و بنیاد مسکن ثبت مدارک خود را بارگذاری یا تکمیل کنند تا چنانچه واجد شرایط باشند پرونده آنان رسیدگی شود.

حاجی‌زاده بیان داشت: شهرستان سیرجان در بخش مسکن اقدامات خوبی را داشته و برای متقاضیان، زمین مورد نیاز تامین شده است و در این مرحله پروژه‌های ساخت و ساز توسط بنیاد مسکن و همچنین تعاونی‌های مسکن و پیمانکاران واجد شرایط شروع شده و در مجموع عملکرد مثبتی را داریم.

وی اظهار کرد: در طرح نهضت ملی مسکن به استناد قانون جهش تولید مسکن و مجموعه قوانین و مقررات جاری حوزه مسکن برای ساخت مسکن در استان کرمان که از اهداف عالی دولت است مصمم هستیم و طی چهار سال آینده این واحدها را تحویل خواهیم داد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کرمان گفت: پروژه غدیر شهرستان سیرجان در طرح اقدام ملی مسکن عملیات اجرایی شروع شده است و در حال حاضر این بنیاد در سیرجان در این مرحله ۲ هزار و ۴۰۰ واحد را در دست اجرا دارد.

سلطانی‌نژاد با اعلام اینکه طرح اقدام ملی مسکن در همه جای استان کرمان اجرایی شده و در شهرستان سیرجان خوب پیش می‌رود، افزود: از همه متقاضیان طرح نهضت تولید مسکن خواسته می‌شود جهت صحت‌سنجی مدارک خود حتما به ادارات راه و شهرسازی و یا بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان خود مراجعه کنند و با تایید مدارک و انجام فرآیند کار اداری مرحله نهایی اقدام برای ساخت مسکن را داشته باشند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته از طریق مقامات وزارت راه و شهرسازی قرار شد تمهیداتی با نظر مساعد متولیان امر برای رفع دغدغه متقاضیان مسکن ملی اتخاذ شود و رویه اجرای پروژه‌های ساخت مسکن باید با سرعت افزایش یابد و دولت هم سریع‌تر تسهیلات اعطایی را به پروژه‌ها تزریق کند.

شهباز حسن‌پور افزود: رفع مشکلات طرح اقدام ملی مسکن از وظایف ما و مسئولین است و یکی از اقدام‌های خوبی که برای جوانان توسط دولت در دست اجراست همین طرح اقدام ملی مسکن است و لازم است کم کردن هزینه واگذاری واحدها و ارتقای کیفیت ساخت و ساز آنها جزو مطالبات متقاضیان قرار گیرد.

انتهای پیام/۸۰۰۱۵/ق


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا