سمنان

ثبت بیش از ۲۱ هزار تماس با سامد در سفر رئیسی به سمنان

به گزارش یولن از سمنان، محمود قدرتی پیش از ظهر امروز در نشست رؤسای کمیته‌های سفر ریاست جمهور به استان با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری اظهار کرد: همکاری تیمی بین اعضای کمیته سفر رئیس جمهور بسیار ارزنده بود و از حضور مستمر استاندار سمنان در مرکز سامد تقدیر می‌کنم.

وی اضافه کرد: ۲۱ هزار و ۱۶۲ تماس و ۹ هزار و ۱۱۷ مورد نامه مردمی در حوزه سامد در جریان سفر رئیس جمهور به استان سمنان ثبت شده است.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری سمنان ادامه داد: وام قرض‌الحسنه، وام اشتغال، کمک برای امرار معاش، اشتغال، وام خرید مسکن و خودرو، تبدیل وضعیت نیروها، کمک نقدی، کمک برای درمان و وام تعمیر مسکن از عمده موارد ثبت‌شده در سامانه سامد بود.

وجود همدلی بین مسؤولان و مردم سمنان در سفر دولت

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان نیز در این نشست اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق میزبانی از ریاست جمهور و هیأت همراه را در قالب نهمین سفر استانی نصیب ما کرد.‌

وی ضمن قدردانی از تمامی خدمتگزاران و دست‌اندرکاران انجام سفر هیأت دولت به استان سمنان،‌ اضافه کرد: در این سفر وفاق، همدلی و اتحاد بسیار خوبی را بین آحاد مسؤولان و اقشار مختلف مردم شاهد بودیم.

استاندار سمنان ادامه داد: لازم می‌دانم در این سفر به‌یادماندنی از حضور و همراهی آیت‌الله شاهچراغی، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان سمنان صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.‌

هاشمی بیان کرد: صمیمانه از اعضای شورای تأمین، خانواده‌های شهدا و ایثارگران، ائمه جمعه، علما و روحانیت، فرمانداران، شهرداران، دهیاران، دانشگاهیان، فرهنگیان و دانش‌آموزان، هیأت‌های مذهبی، کسبه و اصناف، کارکنان صدا و سیمای سمنان و خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی، مطبوعات محلی و کشوری و فعالان فضای مجازی، نیروهای نظامی، انتظامی و قضایی و کارکنان و مسؤولان ادارات، کشاورزان و روستائیان قدردانی می‌کنم.

وی با بیان اینکه استان سمنان همواره دارای امنیت پایدار است، ادامه داد: حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی از عملکرد استان در این سفر ابراز رضایت کرد که از این بابت خدا را شاکریم.‌

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا