سلامت

جان باختن۲۴ مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ ۱۷ استان بدون فوتی

جان باختن۲۴ مبتلا به کرونا در شبانه‌روز گذشته/ ۱۷ استان بدون فوتی

به گزارش یولن، تاکنون ۶۵ میلیون و ۳ هزار و ۴۲۱ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۲۵۷ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۸۳۱ هزار و ۶۴ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۴ میلیون و ۲۲۰ هزار و ۷۴۲ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۱ هزار و ۸۹۷ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. از دیروز تا امروز (پنجشنبه دهم شهریور ۱۴۰۱) و براساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳۶۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۱۲ نفر از آنها بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۳۰ هزار و ۳۲۵ نفر رسید.

در شبانه روز گذشته، تمامی استانهای کشور مرگ و میر تک رقمی داشته اند که ۱۷ استان بدون مرگ و میر و ۸ استان نیز، فقط یک مورد مرگ و میر بیماران کووید۱۹ را تجربه کرده اند.

خوشبختانه تاکنون ۷ میلیون ۲۹۹ هزار و ۹۶۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۱۰۴۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

تاکنون ۵۳ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۲۰۸ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. در حال حاضر ۶۴ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۶۳ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۰۷ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۴ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا