البرز

جبران ضعف‌های البرز نیازمند اقدام جهادی است

جبران ضعف‌های البرز نیازمند اقدام جهادی است

به گزارش یولن از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، با حضور در سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و دیدار با رییس سازمان و پرسنل که روز شنبه صورت گرفت، با بیان اینکه البرز، از ابتدای تاسیس با پایه اعتباری ضعیف به استقلال رسید، افزود: بر این اساس رشد سرانه ها و زیرساخت ها با موقعیت استان، رشد جمعیت و افزایش روز افزون مهاجران، تناسبی ندارد.

وی ادامه داد: اکنون در بسیاری از سرانه‌های مهم همچون بهداشت و درمان و آموزش و پرورش، فقیرترین استان کشور هستیم.

عبداللهی گفت: از سازمان مدیریت برنامه ریزی استان انتظار می‌رود که با نیروهای خبره و متخصص خود در راستای جبران عقب ماندگی های استان طرح و برنامه و پیگیری‌های لازم را داشته باشند.

وی افزود: اکنون سازمان مدیریت برنامه ریزی استان باید در راستای جذب اعتبارات در بخش های مختلف با ابتکار عمل و راهکارهای اساسی وارد عمل شود.

استاندار البرز گفت: اکنون برنامه هفتم توسعه کشور در حال تدوین است و باید البرز نقش پررنگی را در این زمینه ایفا کند.

وی افزود: باید با تمام وجود باور داشته باشیم که شاخص های توسعه ای البرز دچار عقب ماندگی و ضعف جدی است بنابراین ضرورت دارد که با دلسوزی و مجاهدت مضاعف در راستای جبران ضعف‌ها باشیم.

عبداللهی گفت: دولت محترم سیزدهم با عزم جدی و تلاش شبانه روزی در جهت حل مشکلات مردم گام برداشته و در این مسیر از هیچ کوششی دریغ نمی‌کند و ما نیز در جایگاه‌های مختلف باید همگام و همراه با سیاست‌های کلان دولت باشیم.

وی افزود: بر این باور هستم که استان البرز از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است ولی باید در سایه اتحاد و انسجام و کار شبانه روزی برای بهره برداری از موقعیت ها اقدام کنیم.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا