البرز

جبهه فرهنگی در راستای تحقق اهداف انقلاب تشکیل شد

جبهه فرهنگی در راستای تحقق اهداف انقلاب تشکیل شد

به گزارش یولن از کرج، سید احمد عبودتیان، مدیرعامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا، ظهر امروز در نخستین رویداد قیام استان البرز، گفت: حضور مردم در صحنه انقلاب از ابتدای شکل گیری انقلاب از اساسی ترین اهداف انقلاب بوده است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا اظهار کرد: حضور مردم در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی از ابتدای همان روزهای شکل گیری انقلاب دیده شده و بوده است.

وی ادامه داد: در طول دوران مبارزه، شکل گیری انقلاب اسلامی و همچنین عرصه دفاع مقدس با ابتکاراتی که امام خمینی (ره) از خود به خرج دادند، سعی کردند حضور مردم را در عرصه‌های مختلف اجتماعی سیاسی، امنیتی، اقتصادی وادار به حرکت کردند.

این فعال فرهنگی کشور ادامه داد: امام خمینی(ره) کاری کرد که مردم در طول انقلاب در میدان باشند.

وی ادامه داد: با شروع دفاع مقدس سپاه را ایجاد کرد تا مردم خود به دفاع مقدس و جنگ بپردازند و مردم را سازماندهی کردند. که هم در خط مقدم و هم در پشت جبهه در میدان حضور داشتند.

 مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیا در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اعلام تاریخچه ای فعالیت‌های این بنیاد، بیان کرد: ایجاد جبهه فرهنگی انقلاب یکی از سخت ترین مسایلی است که در طول سالیان گذشته مد نظر مقام معظم رهبری بوده و این جبهه سعی داشته تا در راستای این مساله حرکت نماید.

وی با اشاره به وجود برخی عناصر ضد فرهنگی در حاکمیت و سوق دادن برخی از فعالیت‌های فرهنگی به فرهنگ غربی، اظهار کرد: اگر خواستگاه فکری و این انگیزه بدون فکرو اندیشه نباشد حرکت صورت نمی‌گیرد و در میدان عملی اتفاق نمی افتد.

وی افزود: جبهه انقلاب فرهنگی در مقابل مثلثی که در مقابل جمهوری اسلامی ایجاد شده است، شکل گرفت.

عبودتیان ادامه داد: سرمایه داری، صهیونیست‌ها و مرتجعین برخی کشورهای اسلامی، در مقابل ایران جبهه ایجاد کرده‌اند و در مقابل نیز باید جبهه ای ایجاد شود که با آن بتوان برخورد کرد و تهدیدات را دفع نمود.

مدیر عامل بنیاد خاتم الاوصیا افزود: این جبهه شکل نمی‌گیرد مگر با حضور مردم و اینکه مردم در میدان عمل باشند.

انتهای پیام/ج


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا