اخبار بورس

جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی | صدور مجوز افزایش سرمایه ۵ نماد

جزییات افزایش سرمایه چند شرکت بورسی | صدور مجوز افزایش سرمایه ۵ نماد

به گزارش یولن، امروز و روز گذشته برخی شرکت‌های بورسی و فرابورسی در ارتباط با اینکه در کدام مرحله از روند افزایش سرمایه خود قرار گرفته اند، اطلاع رسانی کردند. در مطلب زیر به جزییات این افزایش سرمایه‌ها خواهیم پرداخت.

اعلامیه پذیره نویسی عمومی تکنو

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۱۲/۰۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت تکنو تار از مبلغ ۲۴۵,۵۴۹ میلیون ریال به‌مبلغ ۸۴۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۵۰۴,۱۵۴,۷۲۰  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۹۰,۲۹۶,۲۸۰  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۸  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ تعیین شده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه افرا

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی  نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۲ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت افرانت  از مبلغ ۶۲۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۱۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور جبران مخارج سرمایه گذاری‌های انجام شده و اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ثفارس

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه  شرکت عمران و توسعه فارس از مبلغ ۱,۸۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۴,۰۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی‌ها به منظور اصلاح ساختار مالی که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۱۷ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

ثبت افزایش سرمایه دسبحان

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۱  افزایش سرمایۀ شرکت سبحان دارو از مبلغ ۳,۶۳۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۵,۳۳۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۱۷۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال)  در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

صدور مجوز افزایش سرمایه وسرمد

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت بیمه سرمد  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۶,۷۶۱,۵۵۳,۰۶۲,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۳,۲۳۸,۴۴۶,۹۳۸ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۳,۲۳۸,۴۴۶,۹۳۸,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۳,۲۳۸,۴۴۶,۹۳۸,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی، توسعه فعالیت‌های بیمه‌ای و رعایت قانونی بیمه مرکزی

صدور مجوز افزایش سرمایه حخزر

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت کشتیرانی دریای خزر  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۱,۰۸۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۲,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۲,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۲,۵۲۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی، جبران مخارج سرمایه‌ای انجام شده و حفظ سرمایه درگردش بابت تامین منابع مالی لازم جهت تعمیرات ادواری شناور‌های شرکت

صدور مجوز افزایش سرمایه شاروم

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت پتروشیمی ارومیه  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۳۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی و تامین سرمایه در گردش

صدور مجوز افزایش سرمایه فجهان

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۷۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۳۵,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰  ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی.
موضوع افزایش سرمایه:    تأمین بخشی از مخارج سرمایه‌ای مورد نیاز جهت اجرای طرح‌های احداث احیای مستقیم شمارۀ ۲ و احداث احیای مستقیم مگامدول و تامین سرمایه در گردش مورد نیاز

صدور مجوز افزایش سرمایه غشهد

تقاضای افزایش سرمایه و انتشار سهام جدید شرکت شهد ایران  (سهامی عام) در این سازمان مورد بررسی قرار گرفت. بر اساس رسیدگی انجام شده، مواردی حاکی از مغایرت با قوانین و مقرّرات مربوط در انتشار سهام ملاحظه نگردیده و افزایش سرمایه با مشخّصات زیر و با رعایت قوانین و مقرّرات مربوطه، از نظر این سازمان بلامانع می‌باشد.
سرمایه فعلی:      ۸۱۹,۱۷۵,۳۶۰,۰۰۰   ریال
تعداد سهام قابل انتشار:      ۱,۰۸۰,۸۲۴,۶۴۰ سهم
ارزش اسمی هر سهم:      ۱,۰۰۰  ریال
مبلغ افزایش سرمایه:    ۱,۰۸۰,۸۲۴,۶۴۰,۰۰۰  ریال
منبع تأمین افزایش سرمایه:    ۱,۰۸۰,۸۲۴,۶۴۰,۰۰۰  ریال از محل سود انباشته.
موضوع افزایش سرمایه:    اصلاح ساختار مالی

اعلامیه پذیره نویسی عمومی وپاسار

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۳/۱۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت بانک پاسارگاد  از مبلغ ۲۷۲,۹۶۹,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۳۲۲,۹۶۹,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۴۹,۱۸۱,۹۸۲,۶۹۵  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۸۱۸,۰۱۷,۳۰۵  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۸  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۲۶ تعیین شده است.

مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام میدکو

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ و صورتجلسه هیئت مدیره مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۴ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه  از مبلغ ۱۴۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال  (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال)  مهلت استفاده از حق تقدم خرید سهام از تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۱ لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۱۰ تعیین شده  ست.

ثبت افزایش سرمایه نمرینو

 بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۱/۱۱/۲۰  افزایش سرمایۀ شرکت کارخانجات ایران مرینوس  از مبلغ ۱۲۷,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۴۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ ۱۲۳۰۰۰ میلیون ریال، از محل سود انباشته مبلغ ۱۵۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال)  در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۲ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه  وخارزم

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۸ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری خوارزمی  از مبلغ ۱۸,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۶۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته، سایر اندوخته‌ها به منظور جبران مخارج سرمایه گذاری‌های انجام شده، سرمایه گذاری در بازار سرمایه با هدف سودآوری، اصلاح ساختار مالی ارائه گردید.

اظهارنظر حسابرس در خصوص افزایش سرمایه فمراد

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایه مورخ ۱۴۰۲/۰۶/۱۹ هیئت مدیره شرکت مبنی بر لزوم افزایش سرمایه شرکت آلومراد از مبلغ ۳۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور رعایت الزام بورس، اصلاح ساختار سرمایه، بهبود نسبت‌های مالی و حفظ نقدینگی در شرکت به منظور تامین سرمایه در گردش لازم برای تولید محصولات بیشتر و استفاده از معافیت مالیاتی ارائه  گردید.

ثبت افزایش سرمایه غکورش

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده مورخ ۱۴۰۲/۰۴/۳۱  افزایش سرمایۀ شرکت صنعت غذایی کورشاز مبلغ ۱۲,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۲۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال (از محل سود انباشته مبلغ ۸۰۰۰۰۰۰ میلیون ریال، میلیون ریال و از آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی مبلغ میلیون ریال) در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

پیشنهاد هیئت مدیره در خصوص افزایش سرمایه ونیرو

گزارش توجیهی هیئت مدیره به منظور پیشنهادافزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری نیرو از مبلغ ۱۰,۵۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱۵,۷۵۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تسریع در اجرای طرح‌های توسعه‌ای شرکت می‌باشد. لازم به ذکر است گزارش توجیهی مذکور به محض آماده شدن متعاقبا اطلاع رسانی می‌گردد؛ که در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.

اعلامیه پذیره نویسی عمومی وسپهر

بر اساس تصمیمات مجمع عمومی فوق العاده ۱۴۰۱/۱۱/۱۷ با توجه به افزایش سرمایهُ شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات  از مبلغ ۳۰,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌مبلغ ۷۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون ریال، تعداد ۴۳,۳۴۳,۷۳۵,۴۸۱  سهم با توجه به حق تقدم استفاده شده توسط سهامداران فعلی، و با عنایت به انقضای مهلت استفاده از حق تقدم مذکور برای تحقق افزایش سرمایه بدین وسیله تعداد ۱,۶۵۶,۲۶۴,۵۱۹  سهم ۱۰۰۰ ریالی برای پذیره نویسی عمومی عرضه میگردد.
مهلت پذیره نویسی عمومی از تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۰  لغایت تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۸ تعیین شده است.

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا