اخبار ورزشی

جلال؛آماده انتقام از النصر!

جلال؛آماده انتقام از النصر!

به گزارش خبرگزاری یولن؛ ماشاریپوف پس از 7 سال حضور درخشان در فوتبال کشورش و در لباس تیم‌های پاختاکور و لوکوموتیو، در سال 2021 به عضویت النصر عربستان درآمد. انتظار می‌رفت انتقال جذابی از آب دربیاید اما اصلا اوضاع خوب پیش نرفت. جلال همان ابتدا به شباب‌الاهلی امارات قرض داده شد و پس از بازگشت به عربستان نیز نتوانست انتظارات را برآورده کند و با جو خارج از کشورش تطبیق پیدا کند. به نوعی النصر و انتخاب النصر، مانع از ادامه رشد ماشاریپوف شد.

جذب کریستیانو رونالدو ضربه آخر را به پیکر جلال‌الدین وارد کرد. او شماره 7 و جایگاهش در ترکیب اصلی را هم به فوق ستاره پرتغالی که دست بر قضا، بازیکن محبوبش بود، واگذار کرد و چندی بعدی از این تیم جدا شد و به پانسرایکوس یونان پیوست. یک ترانسفر شکست‌خورده دیگر برای بازیکنی که پتانسیل فراوانی داشت، در انتظار بود. او از سال 2024 به فوتبال ایران آمد و سرانجام لباس استقلال را بر تن کرد.

اشاریپوف طی 45 بازی برای النصر، آمار 4 گل و 8 پاس گل را بر جای گذاشت. بهترین نمایش این بازیکن برابر الوحده در لیگ قهرمانان آسیا بود. او در مصاف با این تیم اماراتی که با نتیجه 5 بر یک خاتمه یافت، 2 گل زد و یک پاس گل داد. حال باید دید بازهم شاهد درخشش ستاره تیم ملی ازبکستان مقابل تیم اسبقش خواهیم بود یا خیر.

بیشتر بخوانید:

  • سقوط ادامه دارد؛ مهاجم محبوبی که از لیست پرسپولیس خارج شد!

  • عکس| پیام ویژه وحید امیری برای کریم باقری

  • سقوط تیم ملی ایران در رده‌بندی فیفا

257 251

مجله خبری یولن

دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا