بین الملل

جنبش فلسطینی: راهکار دو دولتی، منقضی شده است

جنبش فلسطینی: راهکار دو دولتی، منقضی شده است

به گزارش گروه بین الملل یولن، جنبش فلسطینی «الجبهه الدیموقراطیه لتحریر فلسطین» (جبهه دموکراتیک برای آزادسازی فلسطین) امروز سه شنبه با انتشار بیانیه‌ای، ادعاهای بنی گانتس وزیر جنگ رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

خبرگزاری سوا به نقل از این جنبش فلسطینی گزارش داد، اظهارات بنی گانتس درباره کشور فلسطین نشانگر این است که راهکار دو دولتی «فاسد» شده و حساب باز کردن بر روی دولت آمریکا نیز شکست خورده است.

گانتس اخیرا ادعا کرد که رژیم صهیونیستی در هیج صورت، اجازه نخواهد داد که کشور فلسطین تشکیل شود.  

جبهه دموکراتیک خاطر نشان کرد، اظهارات بنی گانتس بار دیگر، دروغ بودن راهکار دو دولتی را نشان داد؛ راهکاری که آمریکا وعده آن را می‌دهد و نانسی پلوسی رئیس مجلس نمایندگان آمریکا نیز بار دیگر در دیدار با محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان بر این راهکار تأکید کرد.

این جنبش فلسطینی تأکید کرد، اظهارات گانتس و سایر مسئولان صهیونیست بار دیگر نشان داد که این رژیم به درخواستهای بین المللی برای حل مسئله فلسطین اهمیت نمی‌دهد؛ راهکاری که مبتنی بر احقاق حقوق مشروع ملت فلسطین برای تعیین سرنوشت، تشکیل کشور فلسطین به پایتختی قدس شریف باشد.

جبهه دموکراتیک ضمن انتقاد از حمایتهای آمریکا از رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که این رژیم با کمک آمریکا فقط در پی خرید وقت است تا بتواند طرح استعماری خود برای شهرک‌سازی در کرانه باختری را تکمیل و شهر قدس را یهودی‌ کند.

این جنش در پایان خاطر نشان کرد، باید مقاومت مردمی فراگیر افزایش یابد و مرکز فرماندهی واحدی برای این مقاومت، ایجاد شود تا اینکه مقاومت به مهمترین عنوان راهبرد مبارزاتی مردم فلسطین تبدیل شود. 

انتهای پیام/م


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا