بین الملل

جنبش فلسطینی: هیچ کشوری مانند ایران از فلسطین و آزادی قدس حمایت نمی‌کند

جنبش فلسطینی: هیچ کشوری مانند ایران از فلسطین و آزادی قدس حمایت نمی‌کند

به گزارش گروه بین الملل یولن، «اسعد ابو شریعه» دبیر کل جنبش مجاهدین فلسطین تأکید کرد که منطقه خاورمیانه در حال حاضر در دو محور خلاصه می‌شود: محور مقاومت و محور کشورهای دشمن و سازشکار.

ابوشریعه در گفت‌وگو با خبرگزاری شمس نیوز گفت: «این تقسیم‌بندی عادی است؛ زیرا نشانگر پیشرفت محور مقاومت و برنامه‌های سیاسی آن و پیشرفت نظامی در منطقه است».

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، خطر محور مقاومت و پیشروی آن در همه جبهه‌ها را احساس می‌کند، ادامه داد: «برخی از رژیمها در مدار استعمار جهانی آمریکا حرکت می‌کنند و برخی دیگر علیه استکبار هستند و خواستار آزادی فلسطین و پایان بخشیدن به رژیم صهیونیستی هستند».

این مسئول فلسطینی درباره رابطه با جنبش حزب الله و جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: «روابط ما با حزب الله و ایران از منظر حمایت لجستیک و نظامی است. آیا به جز جمهوری اسلامی، کشوری وجود دارد که حامی برنامه مقاومت در فلسطین باشد و از آزادی قدس از طریق نظامی، حمایت کند. [چنین کشوری] وجود ندارد».

ابوشریعه با بیان اینکه این واقعیتی است که قابل انکار نیست، خاطر نشان کرد: «برادران در جمهوری اسلامی ایران و حزب الله لبنان، بهای اراده مستحکم و عزم خود برای حمایت از فلسطین و گروههای مقاومت را پرداخت می‌کنند».

وی با اشاره به اینکه علت تحریم ایران و حزب الله، وفاداری آنان به فلسطین و حمایت از مقاومت است، تصریح کرد: «روابط ما با امت اسلامی نیزدر پروژه مقاومت و آزادسازی، تکاملی است. ما با رژیم صهیونیستی و استکبار آمریکا، دشمن هستیم».

دبیر کل جنبش مجاهدین با بیان اینکه دشمن صهیونیستی در پی یهودی‌سازی قدس است، گفت که این رژیم از ضعف و عقب‌نشینی برخی [کشورها] بهره‌اری کرد، ولی مقاومت، با هر طریقی، ایجاد بازدارندگی کند.

ابو شریعه با بیان اینکه پایان رژیم صهیونیستی نزدیک است، در پایان خاطر نشان کرد: «ما در جنگ مستقیمی با رژیم صهیونیستی قرار داریم که گاهی به صورت درگیری نظامی است، گاهی سیاسی و گاه امنیتی».

انتهای پیام/

 

 


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا