اخبار ورزشی

جنجال بزرگ خبرنگاران اسپانیایی/ رابطه مسی و پیکه شکرآب شد

به گزارش یولن، صبح روز گذشته، عکس مسی به روی جلد روزنامه اسپورت کاتالونیا رفت. این رسانه نزدیک به بارسلونا مصاحبه‌ای تفصیلی با لئو مسی انجام داد و این بازیکن پس از گذشت ۴ ماه جدایی از این تیم، در خصوص شرایط پاریس و بارسلونا صحبت کرد. (در اینجا بخوانید)

بخشی از صحبت‌های لئو مسی باعث شد تا خبرنگاران اسپانیایی جنجالی بزرگ به راه اندازند و با اظهاراتی بعضاً عجیب از شکرآب شدن رابطه این بازیکن با جرارد پیکه سخن بگویند.

مسی در پاسخ به این سوال که با چه بازیکنانی در ارتباط است، اظهار داشت: من بیشتر با آگوئرو صحبت می‌کنم که یکی از دوستان صمیمی من است. برخی اوقات با بازیکنان قدیمی مثل بوسی (بوسکتس)  و جوردی آلبا صحبت می‌کنم.

خبرنگاران اسپانیایی به این صحبت واکنش نشان دادند که چرا مسی اسمی از پیکه نیاورده است.

ابتدا تونی خوان‌مارتی در توییتی نوشت: مشخص است که رابطه لئو و جرارد مخدوش شده است. آیا آنها باز هم با هم صحبت می‌کنند؟

لوئیس ماسکارو، خبرنگار اسپورت از یک توطئه خبر داد و نوشت: لئو متوجه شده که پیکه به لاپورتا این اعتماد را داده که مسی باید برود. او به مدیریت بارسلونا گفته که اگر مسی از این تیم برود، هیچ مشکلی برای بارسلونا پیش نخواهد آمد. لئو مسی نیز وقتی این صحبت‌ها را شنیده بسیار از دست پیکه ناراحت شده و اختلاف این ۲ ستاره بزرگ نیز به این علت است.

آلبرت ماسنو، خبرنگار دیگری از اسپورت نیز متنی در خصوص از بین رفتن رابطه پیکه و مسی نوشت و مدعی شد که ۲ ستاره سابق بارسلونا اکنون با هم هیچ ارتباطی ندارند.

انتهای پیام/


دانلود نرم افزار

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا